Gå til innhold

Newcastle - Liverpool

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Morsom kamp :)

Liverpool trenger selvfølgelig en ny trener, likevel er det spillerne som er hovedproblemet. Nå har de sløst bort en milliard kroner på middelmådigheter. Og da er det kanskje ikke så mye igjen å bruke på sårt trengte forsterkninger heller?

Hovedproblemet her er nok treneren.

Du ser det gang på gang, vi starter bra men i løpet av 20 min har motstandernes lag gjort noen endringer som får oss til å se tannløse ut. Kenny har ingen plan b og vi fortsetter bare på samme måten i 75 min før vi gjør noen merkelige bytter.

Vi sliter enormt med å score men alikevel blir Gerrard, en av våre beste målscorere i de siste 10 sesongene, plassert langt bak på banen der han blir tilnærmet usynlig.

Selv om forsvaret vårt har sett elendig ut når carra spiller får han fortsatt spille istedenfor Coates.

Vi har ingen plan i angrep. Vi spiller overhodet ikke som et lag, og det må managern ta på sin kappe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet er jo at det er stor sjanse for at Reina slipper unna hvis Perch ikke filmer slik. Sånn er det blitt dessverre. Flaut at fotballen har blitt slik, men ser jo at "alle" gjør det.

Så om Perch ikke filmer en situasjon, så slipper Reina unna...ja, det ville jo vært merkelig :wow:

Det er jo helt klart en kamp hvor dommere nok en gang kommer i fokus, men at Newcastle står som vinner av kampen etter 90 minutt syntes jeg ikke er ufortjent.

Lenke til kommentar

Atkinson er på vei til å gjøre en glimrende rekke med gode kamper nå. Først klarte han å bortdømme Chelsea - Tottenham (begge lag fikk idiotiske avgjørelser for og i mot) til å så faktisk klare å synke enda lavere uka etter.

FA burde hørt på meg når jeg ba om at Atkinson burde blitt sendt langt ned i systemet, men neida, de skal ødelegge mest mulig.

Lenke til kommentar

Så om Perch ikke filmer en situasjon, så slipper Reina unna...ja, det ville jo vært merkelig :wow:

Problemet er at dommerstanden er så ræva at om man står så kan det virke for dommer at det ikke var så alvorlig, og ikke dømmer på det. Om han hadde gjort det uansett er umulig å si nå.

FA burde hørt på meg når jeg ba om at Atkinson burde blitt sendt langt ned i systemet, men neida, de skal ødelegge mest mulig.

Du får sende mail, de burde jo snart høre på deg!

Lenke til kommentar

Problemet er at dommerstanden er så ræva at om man står så kan det virke for dommer at det ikke var så alvorlig, og ikke dømmer på det. Om han hadde gjort det uansett er umulig å si nå.

Men det var da virkelig ikke så alvorlig? Ok, enig i at Reina ikke skal oppsøke spilleren. Små sammenstøt som det skjer i mange kamper, og løses som regel ved gult kort til hver av partene.

Perch feller Reina, og Reina blir forståelig nok irritert. Et lite sammenstøt, og en "skalling" som i beste fall pjusker borti panna til Perch for han til å hive seg ned i "smerte". Tåpelig av Reina, skandale av Perch.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...