Paisley Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Når Reina, som har vært en stabil bauta og leder gjennom så mange år mister hodet, er det et stort varselflagg! Endret 1. april 2012 av Krølle Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Morsom kamp Liverpool trenger selvfølgelig en ny trener, likevel er det spillerne som er hovedproblemet. Nå har de sløst bort en milliard kroner på middelmådigheter. Og da er det kanskje ikke så mye igjen å bruke på sårt trengte forsterkninger heller? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Tragedie. Perch er med på å gjøre fotballen til en flaut femi sport. Her må videodømming inn og slike episoder må straffes med pisk og strekkbenk. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dømmer ikke straffe på åpenbar hands, å viser ut Reina. Classic. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Liverpool har heldigvis King Kenny. Hva skulle de gjort uten han! 3 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Newcastle ble vel strengt tatt snytt for straffe der. 1 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 At Reina måtte av med rødt betyr vel at det blir Doni som våkter buret i FA-cup semifinalen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 At Reina måtte av med rødt betyr vel at det blir Doni som våkter buret i FA-cup semifinalen? Jepp. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ok. Eg tullet når eg sa eg gledet meg til kampen, men akkurat nå skulle eg ønske eg såg kampen! Fantastisk!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) At Reina måtte av med rødt betyr vel at det blir Doni som våkter buret i FA-cup semifinalen? Tipper Liverpool anker, og får medhold. Eller, vet aldri med FA. Endret 1. april 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 At Reina måtte av med rødt betyr vel at det blir Doni som våkter buret i FA-cup semifinalen? Nei, de fortsetter nok med Enrique. 8 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 At Reina måtte av med rødt betyr vel at det blir Doni som våkter buret i FA-cup semifinalen? Jepp. Supert! Da regnet hodet utrolig nok riktig Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Allt for lett. Livepool bye bye Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Det er 22 år siden Liverpool sist vant ligaen, kan fort bli 22 til. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Skal faen meg ha Perch bakpå bortedrakta jeg har. Føffaen. Legende av dimensjon ukjent! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Lenge siden jeg har ledd så mye av en fotballkamp. 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Lenge siden jeg har ledd så mye av en fotballkamp. Lenge siden du har sett Liverpool i aksjon med andre ord? 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Forventet tap i dag og så beyond fucked vi er fra før så gjør liksom ikke dette så mye. Har mistet alt håp for flere måneder siden. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Koste meg masse med feks LFC v Wigan i forrige runde og, men dette topper jo alt. Alltid underholdning med LFC. Kan stole på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå