Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er i tvil om jeg skal treffe henne, kan noen være så snill å hjelpe ?

Anbefalte innlegg

Hey, folks :) Jeg er en fyr på 20, som har kommet ut for et aldri så lite dilemma... Ei jente jeg traff på nettet for rundt et halvt år siden, vil treffe meg, og det er jo greit nok, men det blir i en by jeg ikke kjenner, vors hos folk jeg ikke kjenner (kjenner ingen der), og etterpå skal jeg på nattklubb med henne og noen venner (jeg har aldri vært på nattklubber, utenom musikkarrangementer, og jeg kan ikke danse).

Så jeg lurer egentlig på; Er det lurt av meg å bare takke ja ? Det er jo en veldig klein situasjon for meg, håper folk ser den ;) Jeg er interessert i jenta og alt, så det står ikke på det heller... Vet liksom ikke helt jeg :( Håper på noen andre synspunkt !

Anonym poster: a5ed1c0412b0771c900b994651aead64

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser at det er skummelt. Men jeg tenker ho har samme tankene som deg. Altså ho inviterer deg opp da ho har masse mennesker rundt seg sånn at det skal være mer komfortabelt for henne. Jeg ser på dette som en god sjanse for å vise at du ikke her noe å være redd for visst du forstår hvordan jeg tenker.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ts her: Tror faktisk det lureste er å møte opp litt brisen, men da må jeg prøve å holde meg unna alkoholen på vorset ;) Ellers kan jeg nok finne på en del rart, ser for meg at jeg sovner utforbi eller lignende. Jeg har egentlig sagt at jeg kommer opp for å treffe henne, så det er litt vanskelig å ro seg unna.... Jeg roter meg oppi mye rart, ettersom jeg prøver å være impulsiv (Yes man) Anonym poster: a5ed1c0412b0771c900b994651aead64

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...