Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Hvis man tar turen ut til fiskeværet Veiholmen på øya Smøla i Nordmøre og velger å følge den noe bortgjemte gangstien langs havna så kan man, hvis man holder blikket hevet, få øye på denne karen: Seawolf by Sjur B, on Flickr edit: Akkurat den dagen da jeg tok bildet hadde det snøet sidelengs i mange timer. Øyehulen ble fyllt opp og den gamle ulven fikk tilbake synet sitt akkurat lenge nok til at jeg klarte å forevige det hele Endret 8. april 2012 av Solaar 5 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Humlesekken utenfor Nevlunghavn Humlesekken by josteinsen, on Flickr Humlesekken V 2.0 by josteinsen, on Flickr Endret 8. april 2012 av josteinsen 1 Lenke til kommentar
skrim Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Måke søker kråke for de som fyrer for kråkene så er de blitt bytta ut med Måker 1 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Ferdig med ny serie Flere her: http://www.fotofashion.no/2012/04/got-some-style/ 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg ventle Skrevet 8. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 8. april 2012 Lovte å legge ut noen bilder fra mine tre uker på militærøvelse i Nord-Norge før påske. Her kommer de. Øvelsen ble innledet med 100 mil kolonnekjøring fra Stjørdal til Bardufoss. Her er vi på ferga over Tysfjord i Nordland litt før klokka 7 om morgenen. Morgensola leker seg over fjellsidene ved Ballangen i Troms. Snøskredfaren i fjellene var mildt sagt ekstrem i den perioden vi var der, og de som følger med på sånt har fått med seg at den er ikke blitt noe mindre nå. Forsvarets tungtransportvogner under nordlyset. Her sørpå er det nær halleluja-stemning de en til to gangene i løpet av vinteren nordlyset viser seg - i løpet av de ti dagene jeg var i Bardufoss var det grønne flammer over himmelen hver eneste kveld. Mer nordlys og lastebiler Transport av Leopard 2 Har lagt ut en del flere bilder i denne tråden. 21 Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Herlige nordlyslastebil(d)er! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Lovte å legge ut noen bilder fra mine tre uker på militærøvelse i Nord-Norge før påske. Her kommer de. Dette er en av de beste dokumentarseriene jeg har sett her på forumet. 1 Lenke til kommentar
IceImp Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Alltid kjekt å se gjennom denne tråden:) Legger til noen påskebilder fra 6/4. Canon 5D Mark II Canon EF 24-105mm f/4L 1/125 f/16 ISO100 Canon 5D Mark II Canon EF 24-105mm f/4L 1/400 f/8 ISO100 Canon 5D Mark II Canon EF 24-105mm f/4L 1/125 f/16 ISO100 Har for øvrig bestilt våtrens. 4 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Jeg gikk en tur på stien og søkte skogens ro. Jeg hørte lite ifra lien, og ingen gjøk som gol ko-ko. Men jeg fikk disse istedenfor 4 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Old detailed key by madsa91, on Flickr Var nede på lageret til svigefar da vi fant et gammelt skap fra 1920-1930. Er veldig glad i gamle møbler(selv om jeg aldri kunne hatt de inn i mitt eget hus) på grunn av alt arbeidet som blir lagt i små utsmykninger. Elsker detaljene! Bildet er rett fra kamera, men har beskjert det litt. Tatt med Nikon D60 10-55mm NIKKOR. 40mm, f/5.3, 1/25, ISO 800 2 Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Fredag kom endelig finværet til Straumsnes, Tingvoll, og store deler av dagen ble tilbragt på båttur på blikkstille vann. Herlig! Det øverste bildet er fredagens bidrag til aprilfesten min. Langsetvågen by Kristine S., on Flickr Langsetvågen-2 by Kristine S., on Flickr Langsetvågen-3 by Kristine S., on Flickr 4 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Har hatt x100 en uke nå ca, ett spennende kamera. Har tatt mange gode bilder. Her er ett av dem. … by jonasbg, on Flickr 2 Lenke til kommentar
picatta Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Flere: http://www.fotofashi.../lilla-djokoto/ Dette er ett av dine bilder som jeg liker best. Bakgrunnen er nydelig, fargene er nydelige, modell, sminke, etterbehandling. Nydelig ッ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. april 2012 Forfatter Del Skrevet 8. april 2012 Lovte å legge ut noen bilder fra mine tre uker på militærøvelse i Nord-Norge før påske. Her kommer de. *snipp* Har lagt ut en del flere bilder i denne tråden. Dette var rett og slett knallbra! Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Tusen takk picatta ja temmelig fornøyd med den selv Her er noe helt annet 3 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) Ifra et lite foto-treff vi hadde i Oslo Tirsdag 3. april Endret 8. april 2012 av k-h-s 1 Lenke til kommentar
TGB Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Et par til fra meg, i B/W. Frida/Starlet: Maria N, Frida og Rim fra Starlet Edit: Og ja, jeg la merke til den løse tråden på midterste modell. Men orket ikke fikse Minimale ting gjort med bildene (utenom at jeg la på litt støy og lekte med curves). Endret 9. april 2012 av TGB 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå