flageborg Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) Er det noen som har synsvinkler på dette temaet? Filmen er for lang - halve tiden. Første halvdel er bedre - bruk lite full-size. Dobble mengden close-up - halver tiden pr. close-up - halvparten i slow-beat. Endret 30. april 2012 av flageborg Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Vi er i mai nå Mai tråden er på plass så nye bilder publiseres der, men kommenteringen og diskusjonene rundt april bildene fortsetter her. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 (endret) Protip: A tip intended to convert a novice to an expert. RAW Pro-tip: Sjekk litt før du kommer med noen pro-tips. Bildekvaliteten til kelux sine bilder burde gi deg et hint om at dette er snakk om en fotograf som kan sitt fag. Og da hadde det vel vært mer naturlig å spørre hvorfor h*n ikke bruker RAW. Noe som du nå har fått svar på ... Endret 2. mai 2012 av tomsi42 4 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Har vært ute og tatt noen bilder med Canon EF70-200,2,8 IS II selv med 1,4x converter så er den utrolig skarp: Dette bildet skulle vært med i månedsartikkelen, men faller dessverre ut da fotografen har sperret for nedlasting. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Dette bildet skulle vært med i månedsartikkelen, men faller dessverre ut da fotografen har sperret for nedlasting. Og når kommer artikkelen da?? Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Jeg holder på med utvelgelsen nå om dagen, og så blir artikkelen skrevet deretter. Dessverre har jeg en del annet å gjøre om dagene også, så disse artiklene tar alltid lengre tid enn jeg skulle ønsket. 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Photographer and his object by Langfeldt89, on Flickr Dette hadde også vært en kandidat til månedsartikkelen, hadde det ikek vært for at det er sperret for nedlasting. 2 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 (endret) Photographer and his object by Langfeldt89, on Flickr Dette hadde også vært en kandidat til månedsartikkelen, hadde det ikek vært for at det er sperret for nedlasting. Endret 10. mai 2012 av cFc Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Bra! Jeg likte ikke å måtte skrive slike innlegg, men mente noen trengte et spark i rumpa. 5 Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Ynskjer ikkje å masa, men kvar ligg ein i løypa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå