Gå til innhold

Akambrukerenes bilder - April 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker til vanlig Zoner Photo Studio 13, lastet ned versjon 14 nå som har fått muligheten til å tilføye Tone mapping.

 

Bildet er fra i fjor høst og allt jeg trengte å gjøre var å kjøre det igjennom raw converteren for deretter å velge tone mapping og justere alle sliderne til ønsket resultat.

 

Ser det ble litt kornet, men dette var bare en kjapp test :)

post-101239-0-53284700-1335690484_thumb.jpg

Endret av Døgnvill
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker til vanlig Zoner Photo Studio 13, lastet ned versjon 14 nå som har fått muligheten til å tilføye Tone mapping.

 

Bildet er fra i fjor høst og allt jeg trengte å gjøre var å kjøre det igjennom raw converteren for deretter å velge tone mapping og justere alle sliderne til ønsket resultat.

 

Ser det ble litt kornet, men dette var bare en kjapp test :)

Veldig pene bilder, men dette var da ekstremt fullt av støy til å være iso 160?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker til vanlig Zoner Photo Studio 13, lastet ned versjon 14 nå som har fått muligheten til å tilføye Tone mapping.

 

Bildet er fra i fjor høst og allt jeg trengte å gjøre var å kjøre det igjennom raw converteren for deretter å velge tone mapping og justere alle sliderne til ønsket resultat.

 

Ser det ble litt kornet, men dette var bare en kjapp test :)

Veldig pene bilder, men dette var da ekstremt fullt av støy til å være iso 160?

Det ser mye bedre ut før jeg skalerer ned bildene til 1280 på lengste side, men tone mappinga tilfører en slags kornete look. Bildene er absolutt ikke kornete i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Man må ta seg til til pause når man redigerer bilder fra ifjor :)

 

Det er 25% avslag hos Blurb. Tenkte jeg skulle lage en fotobok og selvfølgelig bestemte jeg med for å gå gjennom alle bildene, velge ut de jeg skal bruke, redigere de på nytt med LR4 og så lage boka. :mellow:

 

6979606914_6bed67083d_b.jpg

 

 

 

Blurb promo code BUNCE = 25%

Edit: Koden varer ut 30. april. Vet ikke om det er ut 30. her eller over there... det vell ca. 6timers forskjell.

Endret av kelux78
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...