3irik Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Fikk "nintendomonopol" av kjæresten forrige jul Nintendomonopol by 3irikur, on Flickr Morsomt! Har et gammelt Star Wars-monopol og ikke minst Star Wars-sjakk liggende, godt mulig jeg stjeler litt av ideen din her Gjør gjerne det! Send meg en PM om du legger ut noe da! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Fortsetter mitt prosjekt med å prøve "andre" objektiver på Olympus PEN-EP3! Da fikk jeg prøveskutt gjennom kontorvinduet med et "plast-rør" (objektiv med dårlig rykte)! Canon EF 28-90mm f/4-5.6 USM Ultrasonic Zoom koblet på E-P3'en med adapter EOS-m4/3! Gikk faktisk ganske greit med Iso200 på 90mm (eq 180mm): 1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Tok et bilde av kampfisken min, og syns det ble litt kult. :-) 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Joaaso Skrevet 25. april 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. april 2012 10 Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Maren Elise Fra tak-fotograferinga mi for litt siden Sminke og sånt ble gjort av http://www.ourstyle.org modellen er fra Trend Modellbyrå 7 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Ett par fra tur til Lutvann 3 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Særdeles flotte bilder fra Paris, dette og det forrige. En padde jeg kom over (100% crop) 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Også ett av en serie på 2-3: Cultura Døden #1 8 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Her er en liten forsmak på hva som kommer fra meg fremover. Jeg har vært på bilkirkegården i Töcksfors i Sverige, brukte 8 timer der, tok over 400 bilder, og har antakelig rundt 100 bilder jeg er meget fornøyd med. Minner meg på at jeg skal mase på tomsi42 så vi kan dra på et nytt treff over grensa. Har tilgode og besøke Töcksfors så jeg blir gjerne med på et sådan treff Jeg også hvis noen har plass i bilen Lenke til kommentar
kjikvadrat Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Her kjem to frå UMB: Var litt dristig, og prøvde meg med litt selektiv svart/kvit. Veksthus, UMB by Anders Myhre Brakestad, on Flickr Og her er ei perle av ein bygning: Tårnbygningen, UMB, frå nordleg kortside by Anders Myhre Brakestad, on Flickr 9 Lenke til kommentar
cpy Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) w a r r i o r Endret 26. april 2012 av cpy 3 Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Endelig fått litt fotoglede igjen! Var fint vær ute, så da ble det en tur ned til hvervenbukta med en kamerat og hunden hans. Utrolig søt og nydelig hund, men veldig aktiv. Ikke lett å få retta linsa på hu, for hu er jo overalt. Likevel ble det noen fine bilder Ziva the Border Collie: #1 by madsa91, on Flickr Ziva the Border Collie: #4 by madsa91, on Flickr Ziva the Border Collie: #5 by madsa91, on Flickr Flere fjesbilder Ziva the Border Collie: #2 by madsa91, on Flickr Ziva the Border Collie: #3 by madsa91, on Flickr 1 Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Helgrå dag med lite lys så da kan man like greit droppe fargene Farm by josteinsen, on Flickr 2 Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) 6x6 HP5+. Et til som er tatt nylig, men NSFW, så linker til flickr. Endret 26. april 2012 av olelovold 4 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) Fikk "nintendomonopol" av kjæresten forrige jul Nintendomonopol by 3irikur, on Flickr Morsomt! Har et gammelt Star Wars-monopol og ikke minst Star Wars-sjakk liggende, godt mulig jeg stjeler litt av ideen din her Been there done that! Endret 26. april 2012 av krister461 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Et strå i april! Store kraner 2 Lenke til kommentar
amaab Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 En kopp med kakao etter en lang tur på fjellet:) Tatt med et Nikom FM kamera med Fujicolor Superia 200 film. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Et lite snertent kamera fra "gamle dager" (2004): Olympus µ-miniD (Stylus verve 4.0 Mp) - et bittelite allværskamera....... 8.02mm , Iso64, f/4 , 1/400 sec Sett gjennom kontorvinduet (derfor anes noen reflekser).... 1 Lenke til kommentar
OmarL028577693 Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Retningslinjer for tråden Denne tråden er til posting av bilder i perioden 1-30. april. Tråden vil være sticky i samme periode. Den som poster bildet må selv være fotografen bak bildet. Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. Du kan ha med et til fem bilder per post. Det er ikke lov å legge inn mer enn to sett med bilder hver dag. Legger du ut mer enn et bilde i en post, skal det være er en sammenheng mellom de. Unngå å poste mange like bilder, eller et og samme bilde i mange variasjoner. Det er andre steder som egner seg bedre til slikt. Misbruk av bildetråden kan rapportertes. Ved brudd på disse rettningslinjer kan posten din bli slettet av moderator. Liggende bilder skal være maksimalt 1280 piksler i bredden, stående bilder maks. 1024 piksler i høyden. Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av den aktuelle måneden. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå