xoma Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 jeg trenger en nettleser til min sony xperia s. liker ikke den som følger med. har lyst på google chrome, men finner den ikke. jeg finner bare en google chrome to phone, som fungerer som en logg. men jeg trenger ikke chrome. så spørsmålet er: hva er den beste gratis nettleseren til android? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Dolphin browser:). Funker knall Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Chrome fungerer kun til ICS, så du må eventuelt vente til oppdateringen har kommet. Lenke til kommentar
Morten_H Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Eg bruker Opera (ikkje MINI) funker greit, men vet ikkje om det er den beste. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Dolphin er et godt alternativ, den har god håndtering av faner og nok av funksjoner. Standard nettleser er en del bedre i ICS, men det er jo dessverre en stund til Xperia S får det. Lenke til kommentar
DesiTroll Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg bruker Boat Browser og er meget fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå