skykake Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei hei. Har fått en ny pc, samsung 700z5a, fin pc, men har et problem. Når jeg spiller av youtube eller streamer noe blir skjermen litt svart, før youtube/stream blir borte vekk. SÅ kommer det opp AMD skjermkortdriver har sluttet å fungere, blir gjennopprettet. Har prøvd å instalert nyeste driver, men funker ikke heller. Har AMD RADEON 6750M + et intel eksternt Noen som vet hva man kan gjøre ? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skjer det samme når du spiller? Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 samme skjermkort som jeg har i min laptop. har akkuratt det samme problemet, det oppstår 2-3 ganger i uka og etter feilmeldingen får jeg bluescreeen med en gang jeg bruker feks youtube. skjer dette med deg og? Lenke til kommentar
skykake Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Spiller ikke noe på denne bærbare, hender når jeg er inne på youtube ja. Kan hende rett etter jeg har startet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå