Gå til innhold

jeg har planer om å bygge en pc som kjører battlefield 3 på ultra med 50+ fps med fraps.. maks 20 000 kroner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^^

Til trådstarter:

Er null problem og sette sammen Pcen. Du kan i utgangspunktet ikke sette kablene feil. CPU/prosessor har som oftest en pil i hjørnet, som skal samsvare med pilen på hovedkortet.

Det er tydeligsvis ikke så mye i bruk hos deg til tider, men det holder å bruke hodet litt. Eventuelt roe seg ned litt.

 

e: dårlig norsk? :p

Endret av lumfong
Lenke til kommentar

Hei! Jeg anbefaler deg å holde en litt mer høflig tone her inne på forumet, samt jobbe litt mer med teksten før du legger den ut. Det er lurt å unngå skrivefeil samt være hyggelig i tonen, da gidder folk svare deg mer fornuftig, og rettlede deg på vei gjennom byggeprosessen. (Husker det var en som var frekk etc. og da får du ikke noe hjelp).

 

Angående ditt kabel spørsmål, så er ikke dette noe problem, husker jeg var redd for det jeg også når jeg skulle bygge min første PC. Det er bare å ta seg litt tid, å se at alt har fått strøm, så skal du være ganske så god for å ødelegge noe. Prosessoren er markert, så den klarer du ikke plassere feil, det som kan være litt kluss er alt "rotet" som blir av strømforsyningen. Men hold en hyggelig tone, og unngå så mye skrivefeil, så skal du se at du får dette til med god hjelp fra de andre her inne :)

Endret av Rattata12
Lenke til kommentar

Helt i orden :) Nå tilbake til oppsettet ditt, du kan gå for det som ble nevnt innledningsvis, og utvide med enda ett GTX 680 (jeg kommer til å kjøre 2 stk når lønningen kommer på plass), mener jeg så på youtube noen som kjørte 120 fps med ett slikt kort (ikke drep meg om jeg tar feil nå) så tror det skal gå fint med det som ble nevnt på første side. Har noen andre her noe å komme med angående komponenter?

 

EDIT: Dette innlegget var til @tryharder :p

Endret av Rattata12
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...