Gå til innhold

jeg har planer om å bygge en pc som kjører battlefield 3 på ultra med 50+ fps med fraps.. maks 20 000 kroner

Anbefalte innlegg

lag et oppsett til meg som drar battlefield på ultra med 50+ fps med fraps

hvordan kan jeg få venner som hjelper meg når jeg bor på en by der det fins bare 10 000 folk og 90 % idioter?

hva er antistatisk greie

takk på forhånd

vil ha kabinett med alienware stil med masse lys og rått, har skjerm!!!

Endret av Tryharder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEI DU KAN FÅ VENNER MED Å SNAKKE MED ANDRE MENNESKER, DESSUTEN ER DET GANSKE LETT Å BYGGE EN PC SELV, SÅ DET KAN JO VÆRE ET ALTERNATIV. KOMPLETT.NO HAR OGSÅ NOEN PCER SOM KOMMER FERDIGBYGD SÅ DU SLIPPER Å BYGGE SELV

ANTISTATISK GREIE ER EN LENKE MAN FESTER ET JORDA STED OG RUNDT HÅNDA SLIK AT PC DELENE (SOM ER SKJØRE FOR STATISK ELEKTRISITET) IKKE SKAL BLI ØDELAGTE FORDI DU HAR STATISK ELEKTRISITET I DEG

• Liker 1
Lenke til kommentar

FØRST, PRØV Å TRYKKE DEN KNAPPEN PÅ TASTATURET DITT SOM HETER "CAPS LOCK"

her er ett oppsett til deg som koster en god del mindre enn 20K, de ekstra pengene bruker du neste gang du skal kjøpe PC, til å oppgradere denne

post-227710-0-48858500-1333227445_thumb.png

Edit: kabinett i denne duren?

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

så trykk inn shift mens du skriver da...

hva med 2*680? ville btw vente litt med 680, det vil komme mange nye modeller snart, og prisen vil mest sansynlig synke litt også.

kanskje 12 GB ram?

e: flink gutt.

du klarer fint mekke en pc alene. spør oss her inne om det er noe du lurer på, og så kommer det en genial ting som alle ignorerer - det kalles "bruksanvisning" står mye fint i de ;)

Endret av settings
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Du har for mye penger dersom du skal kjøpe PC til 20k fordi caps lock på tastaturet ditt ikke fungerer.

Lenke til kommentar

det har jeg faktisk ikke tenkt på, vi (som i de som hjelper alle som skriker ut sin nød her) burde få laget en basis guide, så man slipper de samme spm hver gang.

med forklaring av deler, hva man trenger, hvordan man monterer osv.

vurderer og skrive, men med en arm i gips blir det så mange leifer.

e:

skjønner dere dårlig eller??? jeg skal ha ny pc fordi jeg vil spille bf3

Det er bare at å kun bruke store bokstaver er som å skrikes rett i øret.

Endret av settings
Lenke til kommentar

eller kanskje ett av disse kabinettene?

http://www.dustinhome.no/cooler-master-fulltower-haf-x-black/product/5010463092?intcmp=searchProvider_dacsa (finnes også i rød, svart og rosa + en spesial hvit versjon med noe hvite greier)

http://www.dustinhome.no/nzxt-miditower-phantom-410-atx-white/product/5010618427?intcmp=searchProvider_dacsa (finnes også i rød og svart)

det har jeg faktisk ikke tenkt på, vi (som i de som hjelper alle som skriker ut sin nød her) burde få laget en basis guide, så man slipper de samme spm hver gang.

har egentlig tenkt litt på det samme :)

får se om jeg går lai av å spille når jeg er på TG :/ mulig jeg gidder da

føler med deg, arm i gips er ikke noe jeg vil ha igjen :( god bedring

Endret av olestokk
Lenke til kommentar

men jeg trenger venner som kan hjelpe meg hvordan skaffe venner som har peiling på pc??

Hadde tatt oppsettet til Olestokk.

Det er lett å bygge ei maskin, det er mykje A>B med ledningane, og om du har spørsmål so er det mange guidar og filmar på ze internettet.

Lenke til kommentar

eller kanskje ett av disse kabinettene?

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa (finnes også i rød, svart og rosa + en spesial hvit versjon med noe hvite greier)

http://www.dustinhom...hProvider_dacsa (finnes også i rød og svart)

har egentlig tenkt litt på det samme :)

skulle tru at folk gadd søke litt før man spurte, har lest et utall tråder med mer eller mindre de samme spm om og om igjen. (ikke personangrep på deg TS)

Lenke til kommentar

hva om jeg under prossesoen når jeg skal putte i cpu så detter den lit feil så fucker jeg alt og må kjøpe ny hk og cpu hva gjør jeg da

og hvis jeg sliter med kabler står det i manualen hvor kablene skal f.eks pci eksrpess kabel skal inni kabinettet????

Lenke til kommentar

hva om jeg under prossesoen når jeg skal putte i cpu så detter den lit feil så fucker jeg alt og må kjøpe ny hk og cpu hva gjør jeg da

og hvis jeg sliter med kabler står det i manualen hvor kablene skal f.eks pci eksrpess kabel skal inni kabinettet????

tygg den setninga der en gang til.

Lenke til kommentar

Det er ganske vanskeleg å øydlegge prosessoren, det er ei pil som viser korleis den skal sitte osv..

Resten står i manualen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...