kim009 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen som har noen tips eller linker til sider om hvordan enn får større konkurranse instinkt? Finner kun sider om hvordan man får mindre, holder det under kontroll, eller hvordan leve med folk som har et høyt konkurranse instinkt. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 En form for idrett kan gi deg konkurranseinstinkt. Selv tror jeg at konkurranseinstinkt er medfødt. Enten har du det, eller så har du det ikke. Selvfølgelig har noen et ekstremt instinkt, noen litt i mellom, og andre bryr seg ikke om de vinner eller taper. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Synes det er plagsomt å måtte fylle livet mitt med noe jeg skal være "best" i, skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha lite konkurranseinstinkt og slippe det. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Synes det er plagsomt å måtte fylle livet mitt med noe jeg skal være "best" i, skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha lite konkurranseinstinkt og slippe det. Det er jo best å være best! Lenke til kommentar
kim009 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 ...Selv tror jeg at konkurranseinstinkt er medfødt. Enten har du det, eller så har du det ikke. ... Håper ikke det, hadde vært kjekt og ha litt. Mitt konkurranseinstinkt har foresten endret seg litt over åra. Synes det er plagsomt å måtte fylle livet mitt med noe jeg skal være "best" i, skjønner ikke hvorfor du ikke vil ha lite konkurranseinstinkt og slippe det. Har ikke lyst på mye, men litt. Har nå så å si ingen ting. Ville tru det hadde blitt litt enklere å gjøre det bra i ting hvis det hadde betydd litt mer for meg vinne eller å gjøre det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå