Azidops Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Da er delene bestilt. Det har blitt gjort noen harde prioriteringer underveis ellers hadde pengene fått vinger. Takker for alle innspill, både de jeg har tatt til etterretning og de jeg ikke har fulgt, alt er like verdifullt. Nå gjenstår bare å få delene og sette sammen min aller første PC. Disse delene ble valgt: Jeg har ikke prioritert gamingen så hardt som man kan ha fått inntrykk av, det skal være en pc jeg har glede av både privat og proffesjonelt. I tillegg har jeg Xbox 360 som dekker mye av gamingbehovet. Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 På toppen av bildet i det grå feltet. Det var ikke alle produktene man kunne legge til i prisguide.no Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 (endret) Grattis med ny komputer Endret 4. april 2012 av Hr Kotelett Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Takk takk, dette blir bra. Skal bli godt å ha en stasjonær i hus igjen. Ikke minst gleder jeg meg til å se hvor stor effekt SSD-disken vil ha og hvordan godt skjermkortet sparker fra. Sist jeg kjøpte et skjermkort var det VooDoo med 3D. Quake gikk som en drøm! Lenke til kommentar
Storz Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 Kan bare fortelle at den SSDen der, den er en drøm å eie! Jeg har 60 GBen, putta inn OS, noen små ting og nettleser. Fra jeg presser inn startknappen på PCen til den er klar til bruk, tar det 35 sekunder! Det er ekstremt lite i forhold til mellom 3:30 og 5 min på HDDen Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 Når man snakker om SSD, hvilke programmer bør ligger der. OS, pagefile og.....? Lenke til kommentar
Storz Skrevet 4. april 2012 Del Skrevet 4. april 2012 de du bruker jevnlig, egentlig. jeg har 14 GB igjen av 60 (egentlig 55), og jeg har photoshop, after effects, 2 nettlesere, mange småprogrammer og OS. Du skal nok klare deg ganske bra med 120, så lenge du ikke legger filmer inn på den og sånt, da har du fort liten plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå