tarzanbondolo Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 heisann, lurte på om noen har en oppskrift på å roote en htc desire 2.2.2 info om hboot Bravo PVT4 ship s-on hboot-0.93.0001 microp-051d touch panel-synt0101 radio-5.11.05.27 har lest meg gul og blå på xda forum osv. men står mest om v. 2.2 og 2.1 så hvis noen har erfaring med rooting av denne tar jeg mot hjelp med takk Lenke til kommentar
desverre Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Jeg har da IKKE htc desire, men jeg gjør følgende når jeg rooter telefoner. A: finner en stabil mod på nettet B: Laster den ned og legger den i ROOT på telefoene, altså i grunnstammen på telefonminne. Eller B1: bruker kernel manager (finns i google play/market) og laster ned en via den. C: Kjører sgs Kernel kernel slash (det finnes andre også i mekets) og vips så har du rootet og lagt in cusum mod.Da får du også både 2.3.3 og seinare kjerner. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Unrevoked skal vel fungere, tror jeg. Lenke til kommentar
jenskristian Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 heisann, lurte på om noen har en oppskrift på å roote en htc desire 2.2.2 info om hboot Bravo PVT4 ship s-on hboot-0.93.0001 microp-051d touch panel-synt0101 radio-5.11.05.27 har lest meg gul og blå på xda forum osv. men står mest om v. 2.2 og 2.1 så hvis noen har erfaring med rooting av denne tar jeg mot hjelp med takk Det første jeg ville gjort er å låse opp bootloaderen. Se HTCdev. Vil anta at du finner alt du trenger til rooting hos XDA. Jeg rootet selv kjæresten sin gamle Desire, men husker ikke hvilken programvareversjon den var på når jeg gjorde det. Lenke til kommentar
tarzanbondolo Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) takker for svar - får lese meg mer opp på tipsene deres. Har rootet min gamle htc magic så jeg kjenner til prosedyrene, men jeg klarer liksom ikke å finne så mye på xda og andre forum på denne 2.2.2 versjonen til htc desire som jeg uheldigvis oppdaterte til:-). Mulig denne Unrevoked metoden kan være løsningen slik jeg har forstått det. Igjen takk for svar og skulle dere sitte på flere forslag så rop ut. jepp, etter litt testing og prøving fikk jeg den rootet. 1. installere htc sync, så avinstallere - driverne blir igjen 2. bruke Unrevoked v 3.21, funket ikke med nyere versjon av en eller annen grunn... voila! rootet!! Endret 1. april 2012 av tarzanbondolo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå