Itw Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei Har resetet telefoner noen ganger i løpe av min android tid, og er irriterende og måtte leite og huske alle gratis apper jeg bruker. Finnes det noen måte og lagre dem på play så de blir installert automatisk eller ligger framme på play? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) "I gamle dager " var appBrain et alternativ, og det burde virke ennå. Installer Fra play store, opprett konto og synk telefonen med appBrain. Når du har resatt telefonen kan du installere appBrain igjen og synke tlf fra applista igjen. . Endret 31. mars 2012 av teitur Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Okei takker for tipset. Så det finnes ikke noe valg i play for noe slikt, det er da for dårlig.. Lenke til kommentar
jic Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hos meg så lastet alle app automatisk, du kan gå inn på play.android.com og gågjennom apper du har installert. Velge hvem som skal installeres og ikke. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Flott skal teste det ut:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå