EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Heisann. Jeg trenger hjelp til fordypningsoppgaven min. Jeg har valget en forfatteremne, det betyr atjeg skal legge vekt på forfatteren, som er Bjørn Sortland. Jeg valgte han serie Kunstdetektiver. Det som jeg vil er å finne fakta, tips om hvordan jeg skal gjøre dette. Tusen takk for alle hjelpsommr svar Endret 31. mars 2012 av Omar1995 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 No offense, men http://lmgtfy.com/?q=Bj%C3%B8rn+Sortland Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Jeg skal skrive en innledning på ca en side der jeg forteller hvorfor jeg har valgt akkurat det temaet jeg har gjort, og hva oppgaven tar for seg. Jeg skal også Fortell også gjerne om hva det var du ønsket å finne ut i denne oppgaven noen tips Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Hmm.. oppgaven sier jo rett ut hva du skal gjøre? Tipset mitt er å følge oppgaven.... Også bør du jo nesten lese noe av forfatteren. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Ja jeg har lest sydney- mysteriet som er boka 5 i serien og holder på å lese venezia-mysteriet som er den første boka men er problemet er jo at jeg skal skrive 1 hel sida over bære det. Kanskje det blir litt nyttig å se på noen fordypningsoppgaver men jeg fant ikke det jeg leter etter. Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Er dette på VGS eller ungdomsskolen? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Er dette på VGS eller ungdomsskolen? Ungdomskolen 10. klasse Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Ja og spørsmålet er: Kan en av dere finne en fordypningsoppgaver. jeg fant ikke det jeg leter etter. Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 415 visninger og ennå ikke en svar!!!!!!!! Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kanskje det ikke er noen som KAN hjelpe deg? Du burde nok legge mer vekt på å gjøre oppgaven selv, hvis ingen svarer deg. Lenke til kommentar
EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Kanskje det ikke er noen som KAN hjelpe deg? Du burde nok legge mer vekt på å gjøre oppgaven selv, hvis ingen svarer deg. poenget mitt av å si flere ganger er at den bli i Dette diskuteres nå. men det ser t til at det er kanskje ingen som har gjort det i forumet. vel, Skolen starter iv morgen da får jeg helt sikkert hjelp av læreren min helt sikkert Endret 9. april 2012 av Omar1995 Lenke til kommentar
Aleks855 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Det er nok fordi du spamma tråden med spørsmålstegn, men det ser ut som de har blitt sletta av en moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå