Anon123 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan jeg trille mopeden ned her bilde det er ikke kov til og kjøre ned der til vanelig, men om jeg triller moped ned der UTEN OG HA STARTA DEN) er det ulovelig<?? (ikke at jeg bryr meg så mye) men greit og vite om det er det eller ikke..... kjett og kjøre rundt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Så lenge du sitter på mopeden så har det ikke noe å si om motoren er på eller ikke. Altså, ja, du kan trille den ned der. Så lenge du går ved siden av og ikke sitter på. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg har hørt utallige ganger at du kan trille den i fri og med tenniga av. Noen sier også at nøkkelen ikke må stå i tenninga men det virker litt overdrevent. Triller du mopeden er du jo i praksis en fotgjenger. Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 har ikke lappen :O så vill helst ungå NABO anmelding (skjer ofte) så vill hest komme meg stille ned i fra nabolaget jaja går sikkert bra, polti hat sikkert bedre og gjøre ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Legg nøkkelen i lomma, og trill mopeden mens du går ved siden av. Det er helt lovlig. Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Skaff deg lappen på mopeden, så har du lov å kjøre på vegen også. Du blir nok ikke like tøff når du blir tatt uten lappen og får sperrefrist på bil lappen også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå