MVI Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har nylig kjøpt meg en D-Link Boxee Box og vil koble den til pc'en så jeg kan streame derfra. Problemet er at jeg ikke får laget meg ett hjemmenettverk. Hver gang jeg trykk create og next får jeg opp meldingen "A Homegroup can only be created on a home network." Men nettverket er allerede satt til home network. Hva er det jeg gjør feil? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Det du er ute etter er vel å mappe utdelte ressurser fra maskinen din. En mediastreamer kan kobles mot en maskin eller nas som er delt ut på lokalnettet. Så lenge boxee og maskinen er på samme subnett så skal dette fungere såfremt du har delt ut mappen/e riktig. http://boxee.zendesk.com/entries/20771037-personal-media-files-and-the-media-library Lenke til kommentar
MVI Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hadde det bare vært så lett. Pc'en min nekter og la meg deler mappene mine og sier jeg ikke har tilgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå