Bykatt Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Det var et flott skipsvrak. Enig i at det du valgte hadde best vinkel. Hvor stort er det egentlig? Hvorfor står det der? Årets siste skitur ser ut til å ha lidd av dårlig føre. Men fint bilde, himmelen ser spesielt spenstig ut. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 30. april 2012 Forfatter Del Skrevet 30. april 2012 Randi, takk! Mange takk Bykatt! Det er et sementskip på ca 25-30m som gikk på grunn utenfor Trondheim in 1942. Til tross for at man har prövd å senke det flere ganger er det fortsatt der. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Skipsvrak fra 1942, på Fosen utenfor Trondheim: Der var det et bilde helt etter min smak Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 (endret) #dobbelposting# Endret 30. april 2012 av Nautica Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 29 og 30 ble meget flott. Så majestetisk det skipet og flott rustfarger. Fint kremt "vårbilde" det - Skyene ble mystiske og fine gråtoner. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Mange bra bilder i april, Helena. Og 2-3 bilder av motiver jeg har fotografert tidligere (ikke noe galt med det, men artig å se at jeg ikke er den eneste som har funnet dem). Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 4. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2012 (endret) Skipsvrak fra 1942, på Fosen utenfor Trondheim: Der var det et bilde helt etter min smak Takker! 29 og 30 ble meget flott. Så majestetisk det skipet og flott rustfarger. Fint kremt "vårbilde" det - Skyene ble mystiske og fine gråtoner. Mange takk for alle hyggelige kommentarer! Mange bra bilder i april, Helena. Og 2-3 bilder av motiver jeg har fotografert tidligere (ikke noe galt med det, men artig å se at jeg ikke er den eneste som har funnet dem). Takk, takk! Fint at du liker dem. Endret 4. mai 2012 av HelenaN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå