Gå til innhold

Den lille* Snooker-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye klabb og babb i tidende parti mellom Trump og Hawkins, litt for mange nerver/gummiarm for Hawkins ser det ut til. Ble ett avgjørende siste parti, blir sendt i kvelds sendingen (hvis man ikke abonnerer på eurosport player og så det siste partiet der).

 

Trudd klarte å holde nervene under kontroll, og vant 6-5

 

Lenke til kommentar

Dagens kamper er Robertson vs Murphy og Selby vs Dott, så hvem vil du se i finalen?

 

Både Robertson og Murphy har spilt bra, så den tror jeg blir jevn (ligger an til 2-2 i skrivende stund, men kan bli 3-1 om Robertson rydder bordet). Selby har, av det jeg har sett, vært ok, har klart å komme bak fra og knipe seieren i tidligere kamper. Dott har jeg ikke sett mye til. Håper vi får en finale med Selby mot en av de to andre (spiller ikke så stor rolle hvem, jeg liker begge).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da er German Masters i gang, og Kurt har klart å kvalifisere seg, og å spille seg videre til runde 4 :) I øyeblikket leder han 2-0 mot Holt, i kampen om en plass i kvarten. Foreløping sikret 1900 ranking poeng, som gjør har han klartrer to plasser på rankingen lista (hvis jeg ikke har missforstått noe), men det er 2500 å hente hvis han slår Holt.

Da er han i nærheten av å komme seg innenfor topp 64, mulig han er det i øyeblikket, og da tror jeg han slipper unna en ekstra kvalifiseringskamp.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg er veldig spent på unggutten Michael White. Han har spilt veldig bra til nå og er klar for kvartfinale. Her møter han enten Robert Milkins eller Ricky Walden. Jeg tipper det blir sistnevnte, men han er kanskje ikke uoverkommelig. I en eventuell finale blir det enten Ding, Mark King eller Barry Hawkins. Normalt sett vil Ding være den tøffeste av disse, men han ligger allerede under 2-6 mot King. Kanskje kanskje, kommer White til finalen, og da håper jeg det er Sully eller Trump som sitter i den andre stolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...