Crowly Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Er morsomt at Kurt er videre. Ser at en del av de lavere rankede spillerne har ferdighetene på plass (er i stand til å slå de beste på en god dag), men det er stabiliteten som mangler, og at de oftere gjør feil valg i forhold til de mer erfarne spillerne. 1-1 og 53-43 i skrivende stund To tv kamper på to dager Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 2-1 til Kurt. Highfield ypper med safespill, kansje bør Kurt spille litt mere konservativt også? Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 (endret) Det som er kjekt med PTA er at det er korte distanser, noe som de lavere rankede spillerne er mer vant med. Og på de korte distansene så kan hell/tilfeldigheter spille en større rolle, enn i de større som UK og World Champ. Er ikke unormalt at vi ser 2-3 partier på rad, og ved først til 4 så vil jo det være en stor fordel. Men som Kurt viste i går, ikke avgjørende. Edit: Må også si at jeg like den "nye" kommentatoren. Mulig det er fordi han er ett avbrekk fra hva vi normalt hører fra de to andre. Der er kanskje Eurosport 2 bedre, hvor de har to kommentatorer samtidig. Og i alle fall en av dem er en tidligere proff. Likte når Kurt hva gjeste kommentator for noen år siden. Han kom med en del innspill på hvordan spillerne tenkte, hvilke muligheter de hadde i forhold til ball valg, synd at han andre slo ned på det og sa det var litt for avansert kommentering (mine ord etter min tolking av hva han sa). Hvis Kurt ikke lykkes eller avslutter karrieren tidlig, så kanskje vi kan få han som snooker kommentator i stedet for Endret 5. januar 2013 av Crowly Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Tror jeg gikk glipp av Kurt som gjestekommentator dessverre. Liker kommentatoren som er nå greit, men engelske kommentatorer er selvfølgelig mye bedre. Ser igjen at Kurt kansje burde være litt mere konservativ. Tror at han har mere å tjene på det mot de "store gutta". Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 3-1. Highfield har virket veldig nervøs i hele kampen, tror det har hjulpet Kurt. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Ser ut som Kurt vinner i kveld også. Snakker Kurt norsk? Lenke til kommentar
toreae Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 4 -1. Får håpe vi for se mye til Kurt i morgen! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 5. januar 2013 Del Skrevet 5. januar 2013 Snakker Kurt norsk? Ja, veldig bra. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ser på nettet at det er 2-2 mellom Kurt Maflin og Rod Lawler (nå?). Edit, 2-3. Link Endret 6. januar 2013 av toreae Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Semi som går nå? Hadde vært veldig gøy med Kurt i en finale Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Kvart. Kampenen på eurosport2 er semi dog. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 (endret) Ser litt mørkt ut, Kurt ligger under 20-65, med 43 poeng igjen. Og der var det slutt, og Kurt er ute. Endret 6. januar 2013 av Crowly Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Og der var det over, 3-4. Håper det finns opptak, man kunne fått sett til uken Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Er bare ett tv sendt bord i PTA turneringene, så jeg tviler. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Håper litt på Dott i finalen. Selby spiller litt kjedelig snooker synrs jeg. Men artig at det finnes flere spillertyper uansett. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 6. januar 2013 Del Skrevet 6. januar 2013 Håper litt på Selby. Men det er ikke slik at jeg blir lei meg om Dott vinner. Forøvrig ser det ut som å være serdeles god stemning dem i mellom. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Morsomt at det er en Snooker tråd her inne! Aldri lagt merke til før. Er selv ikke noen kjempestor fan, men prøver å følge med og se på når jeg kan. Håper denne tråden kan hjelpe meg med det! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 (endret) Da er det bare å notere seg at The Masters har begynt i dag, og går hele uka. Hvor Robertson spiller mot Ding i skrivende øyeblikk. Endret 13. januar 2013 av Crowly Lenke til kommentar
toreae Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Da er Allen og Davis i gang på Eurosport 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå