fotogigen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Gjeeeesp.... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Fint med så tett på slik at alle detaljer kommer fram, fotogigen. Her virker det som om du misser med dynamikken og at det gjør bildet ørlite flatt og da jeg lånte bildet så fant jeg riktig medisin ved å justere opp både høylys og det hvite samt at jeg definerte det svarte og lysnet skygger for å åpne øyet. Dette førte også til at himmelen ble klarere. mvh Birger Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Knallflott portrett , nogen litt lyse partier med mindre detaljer på det kvite Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Flott motiv og den krykja !, men hadde du sittet 2,5 meter nær den, som du sier ,burdte det blitt mye skarpere og mindre støy..du har ikke lurt oss her ? Dette bildet har stort preg av cropping + mye støy . Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 humm.. hvor i all verden er det du ser støy? bildet er nesten ikke croppet i det hele tatt.. uskarpt? det er i tilfelle manglende oppskarping etter nedskalering... ja det ser jeg, det kunne nok vert skarpet opp litt.. men den støyen stusser jeg i .. hvor er det du ser den ? ellers er det tatt med konverter montert på objektivet og det reduserer muligens litt skarpheten... men originalen er sylskarp... samtidig har jo lyset mye å si for hvordan detaljer og slikt kommer frem, her er det ganske "flatt" lys ... men takk for kommentaren ! :=) Geir M. Lenke til kommentar
ethomassen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Men denne ble festlig-og veldig bra Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg ser støy, men hvis ikke du gjør det så skyldes det kanskje at de sitter oppå meg hele dagen..fin påske . Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 FInt tett utsnitt! Man får inntrykk av at den synger (: Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg likte bildet ditt kjempegodt - artig uttrykk på krykja du har fanget her. Det gjelder tydeligvis bare å fange rette øyeblikket så løfter det bildet veldig - det har du klart med glans her! TK5. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Takk,takk .. Å fotografere handler jo ofte om å fange øyeblikket :-) derfor er det gøy med fugler, for man vet aldri hva de gjør.. Så jeg bruker å ta meg god tid og vente på at en situasjon skal dukke opp :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Flott!!! Finner ingen ting å kritisere. Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Nydelig, morsomt uttrykk og flott utsnitt Litt unaturlig sterke farger i det gule og orange, muligens...? Ellers ser jeg detaljer i alt det hvite på min skjerm, og mht. støy så ser jeg fargestøy i det som er blått og grått, uten at jeg synes det er særlig påtrengende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg