SynGates_ Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei! - Alt begynte for noen veker siden, jeg fikk sykt vondt i ett "belte" under brystkassen, under niplene om dere forstår. Når jeg får det så får jeg nesten ikke puste i det hele tatt, jeg står der og får veldig lite luft inn og det stikker noe sykt akkuratt der. I mens dette pågår, så begynner fingrene mine og visne litt vekk, bare fingertuppene og litt nedover, og ikke minst hodeverk og intes smerte i øyene. Dette "utbruddet" har komt og gått i 3 uker nå, og jeg fikk dette sist igår, og nå er jeg helt borte, utrolig vondt i øyene, nakken og hodet. Jeg har vurdert å dra innom legevakta eller noe lignende for å få en slags sjekk på meg, men vet ikke om det kan være andre ting som gjør dette. Uansett, håper på gode svar og ikke minst om noen vet hva dette er. Takk på forhånd! - SynGates_ Lenke til kommentar
SturlaTheZombie Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kanskje lurt å høre med legen? Høres jo ikke helt bra ut. Lykke til og god bedring Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Pell deg til legen. Når fingrene begynner å "sovne" så er det nok ganske viktig å få det undersøkt. 3 Lenke til kommentar
Sentinelle Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tror jeg ville tatt rådet til iNeo i dette tilfellet. Er ingen grunn til å nøle med å dra til legevakta om du merker noe er galt Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Dette høres ganske alvorlig ut. Bedre å reise en gang for mye til legen, enn en gang for lite. 1 Lenke til kommentar
SynGates_ Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Takker for svar. Har ringt ned til legevakta nå og skal straks på time. Vondt i nakken nå, klarer ikke å konsentrere meg skikkelig og øyene er (unnskyld for å si det) jævlig vonde når jeg ser til sidene og oppover. Også vondt i deler av ryggen Lenke til kommentar
SynGates_ Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Men ingen som vet HVA dette kan være? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Men ingen som vet HVA dette kan være? Første gangen jeg fikk migrene for noen år siden hadde jeg de samme symptomene som deg, bare at jeg dovnet bort i nesen i venstre side av ansiktet i tillegg. Hver gang jeg er på tur til å få migrene nå blir lillefingeren nummen først. Det sprer seg deretter oppover armen før det hopper til ansiktet. Jeg får også en intens smerte i øynene, spesielt venstre, og blir tåkete i hodet^^ Etter dette kommer hodepinen fra helvette. Hvis jeg har relpax på lur og tar dette med en gang jeg kjenner nummenheten, og legger meg ned på et mørkt og stille rom, så får jeg ikke hodepine. Blir jeg for sen varer smertene i flere timer, og av og til over et døgn. EDIT: Som sagt ovenfor; dra til lege. De har jo vanligvis peiling på dette Endret 31. mars 2012 av Reap 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Kan minne litt om symptomene på sterk angst. Tror nok det er lurt å ta dette med lege. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå