007JamesBond Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei:-) Jeg trenger hjelp til å kjøpe en bra macbook med kvittering og garanti. Den kan være brukt, men også ny. Jeg er ikke villig til å betale 20.000 ogsånn. Jeg kan betale maks 13.000 kr :-) Den skal være nyeste modell. Samme hvilken tommer det er, men det må være 750 gb harddisk og 8 gb ram :-) Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg trenger fort hjelp. Om 20 døgn så har jeg tenkt til å ordne med alt dette ved kjøp. Lenke til kommentar
Refraction Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Bare gå hit det og sette opp det du trenger, eller stikke innom humac e.l. Nå kommer det vel forhåpentligvis snart også nye modeller med ivy bridge chipset så kjøpe macbook nå er vel ikke anbefallt med mindre man "må ha". Stemmer ryktene om i-bridge blir ytelsen ca 50%+ på grafikk siden. Ergo solgt mbook, venter på nye Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 du sparer fort en tusenlapp på å sette inn RAM oppgraderingen selv Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) 13" Macbook Pro er ikke noe å kjøpe, den har bare integrert grafikkort, skal du først ha en Pro, spar deg litt pæng og få deg en 15" - da får du en arbeidshest. Om du ikke trenger en arbeidshest så vil en Macbook Air, tjene deg bedre. Eneste måten du klarer budsjettet ditt på er å kjøpe den billigste MBP med Apple Care(du ville ha garanti? Dette er 3 år fremfor 1 år).Og da lander du på 12800,- du har fremdeles 4GB RAM og må da oppgradere dette selv. Mitt råd: Vent, spar, og kjøp en 15" om du trenger en arbeidshest for en maskin. Da får du gjerne også den nye modellen som ventes å komme ut snart. Endret 1. april 2012 av Trynemjoel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå