oblivian Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei, I går fikk jeg to nVidia GTX680 kort (SLI) og 3D-skjerm på døren. So far so good, men jeg får veldig dårlig framerate i CoD:BO. Type 30 fps, med og uten 3D. Andre spill, som Crysis 2 får jeg utrolig bra framerate, uten at jeg har sjekket nøyaktig hva den er. Det oppleves ihvertfall helt anderledes. Jeg har prøvd å avinstallere/installere hele CoD:BO, men det er like dårlig. Noen andre som har GTX680 og spiller CoD:BO? Opplever dere evt. bedre framerate? Jeg hadde et GTX295 frem til i går og selv om jeg ikke spilte i 3D så var det faktisk mye bedre framerate da. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det er bare det att Black Cops har en helt vanvittig grafikk. Prøvd andre drivere? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Tja, bruker de nyeste driverene fra nVidia. Må vel nesten det i og med at GTX680 er såpass nytt. Enig i at grafikken i CoD:BO ikke er den heftigste, og GTX680 i SLI burde ha null problem med å kjøre spillet i 120 fps, som er det samme som skjermen. Derfor jeg stusser så veldig. Det som er litt dumt for min del er at CoD:BO er det spillet jeg spiller mest... Endret 31. mars 2012 av oblivian Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 har du på framerate limiter? Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Nei, ikke som jeg vet om. Har ikke på v-sync og har satt til 120 Hz i gfx-settings i spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det skal gå an å bruke nvidia-kontrollgreia til å be spesifikke spel om berre bruke eitt kort - prøvd det? Gjettverk frå mi side, men BO-motoren er jo meir eller mindre frå 2007, så det kan godt vere at spelet slit med SLI-oppsett. 1 Lenke til kommentar
oblivian Skrevet 15. april 2012 Forfatter Del Skrevet 15. april 2012 Vel, jeg byttet ut et GeForce GTX 295 som er et SLI kort, så jeg tror ikke det har noe med SLI og gjøre. Tipper det er "Adaptive Vertical Sync" som spiller inn. http://www.hardware.no/artikler/nvidia-slipper-ny-driver-til-skjermkortene-sine/108243 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå