Gå til innhold

GTX680 SLI og CoD:BO (Lav framerate)

Anbefalte innlegg

Hei,

I går fikk jeg to nVidia GTX680 kort (SLI) og 3D-skjerm på døren. So far so good, men jeg får veldig dårlig framerate i CoD:BO. Type 30 fps, med og uten 3D. Andre spill, som Crysis 2 får jeg utrolig bra framerate, uten at jeg har sjekket nøyaktig hva den er. Det oppleves ihvertfall helt anderledes.

Jeg har prøvd å avinstallere/installere hele CoD:BO, men det er like dårlig. Noen andre som har GTX680 og spiller CoD:BO? Opplever dere evt. bedre framerate?

Jeg hadde et GTX295 frem til i går og selv om jeg ikke spilte i 3D så var det faktisk mye bedre framerate da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, bruker de nyeste driverene fra nVidia. Må vel nesten det i og med at GTX680 er såpass nytt.

Enig i at grafikken i CoD:BO ikke er den heftigste, og GTX680 i SLI burde ha null problem med å kjøre spillet i 120 fps, som er det samme som skjermen. Derfor jeg stusser så veldig.

Det som er litt dumt for min del er at CoD:BO er det spillet jeg spiller mest...

Endret av oblivian
Lenke til kommentar

Det skal gå an å bruke nvidia-kontrollgreia til å be spesifikke spel om berre bruke eitt kort - prøvd det? Gjettverk frå mi side, men BO-motoren er jo meir eller mindre frå 2007, så det kan godt vere at spelet slit med SLI-oppsett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...