Autodidact Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Når jeg skrev dette innlegget ~1,5 døgn før "deadline", mangler det ~58.ooo USD for å få TakeDown prosjektet på bena. For de av oss som liker realistiske krigs-spill, så bør en kanskje tenke på å støtte prosjektet ved å forhåndskjøpe seg et spill som kan bli et veldig bra alternativ i sjangeren. For bare 15 USD får man spillet om man er "backer", og det er en meget lav pris for noe á la Battlefield med en tvist — de fleste av oss har råd til litt mer enn det. Spillet er tenkt gitt ut på PC, og etter hvert på PS3 og xBox. Serellan LLC is the innovative project by acclaimed games designer Christian Allen to create a hardcore tactical shooter. For years, fans of tactical shooters have been crying out for someone to make a quality, hardcore, CQB tactical shooter. But in contrast to these requests, game publishers eschew realism and tactics in exchange for ease of use and “cinematic” flavor. This campaign aims to see if my theory that real tactical shooters aren’t dead, and that enough people want one to justify the cost of development. Se introduksjonsvideo og status på KickStarter eller på initiativtakers nettsider. Støtter du prosjektet, så del gjerne med oss at du har gjort det. Selv vil jeg antageligvis bidra med 100 eller 125 USD. Hvis du ikke ønsker eller kan støtte økonomisk, kan du kanskje hjelpe til med å spre budskapet — før det er for sent ... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Har allerede støtta det Satser på at det blir mest mulig likt Socom/counter strike hvis det blir noe av det. Blir langt ifra Battlefield iallefall... er nettopp det som er poenget, å lage et ordentlig taktisk krigsspill, og ikke møkk som BF,COD,moh etc. SAtse på at det blir ordentlig klan system, bedre mic system (push to talk), egne servere hvor man kan skreddersy norge rom etc.. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Da har jeg også gjort den økonomiske innsatsen, og det ble $125 for min del. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Så flott — nå har tilsynelatende moderatorer slettet de to andre postene i PC og xBox-forumet, slik at spillere på de platformene ikke får med seg budskapet ... Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Backet med $60. Håper virkelig dette blir noe av. Minnes med stor glede mine timer med SWAT 2 og 3. Hadde ikke PC til å kjøre Rainbow Six da det kom, men regner med det var like bra. Håper noen finner det i seg å slenge inn $15 eller noe, slik at de når målet! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Så på dette selv tidligere i dag og backet med $100, men ser ikke ut som om de når målet dessverre. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 ~42k USD igjen på 16 timer ser skummelt ut ja. 8o/ Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Vet ikke om jeg synes Kickstart er en ideell måte å finansiere ting, men hev med $50. Man får jo pengene tilbake hvis målet ikke blir nådd uansett. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 15 dollar for et spill av det (potensielle) kaliberet er jo veldig rimelig, så jeg hadde tro på at det skulle gå bedre/fortere. Skulle ønske jeg oppdaget det tidligere ... Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Da ordnet det seg mirakuløst i natt! Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Ja, det tok heldigvis av på slutten, men jeg må innrømme at jeg mistet troen en stund. 8o) Lenke til kommentar
Looptop Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Får håpe de får inn noen investorer nå da så det blir noe av spillet Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 17. april 2012 Forfatter Del Skrevet 17. april 2012 Enda et interessant prosjekt, noe i samme gata; http://www.kickstart.../police-warfare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå