Gå til innhold

Sony Vegas Pro 11 lasting problemer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PCen er mer enn bra nok, den har 2600k, GTX 560 og P8P67 LE. (8GB 1333 ram) Problemet er at når jeg legger inn videoen bare laster den, og jeg kan ikke spole eller noe som helst. Etter 10 sek så melder Windows om at Sony Vegas har sluttet å fungere :confused:

Lenke til kommentar

Bruker du ulovelig versjon? Der har du problemet.

Hmhmhm... ja, det er en "piratkopi", fordi jeg trenger det til noe skoleprosjekt greier. Det som er rart, er at jeg installerte det på laptopen min også, og der funker det. Det fungerte før også. Har re-installert og til og med re-installert til en SSD disk. Jeg har ikke mye penger for tiden, så jeg kan ikke kjøpe Sony Vegas. :/ Jeg laster bare ned for å sjekke om disse tingene er noe jeg kunne tenkt meg å bruke penger på.

Har du prøvd med klipp som har andre filformater?

Hmmm, en venn av meg rekorda et PS3 clip for meg med en Hauppauge HD-PVR, hvilket filformat er det? Er det en måte jeg kan sjekke det på? Og vil det fungere om jeg "bare bytter" filformatet? :p Hvordan i så fall? :hmm:

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke pirat - når du kan bruke trial-versjon i 30 dager.

Har skoleprosjekt som skal gå litt utover de 30 dagene, og jeg dessuten lastet jeg det ned en stund før jeg dette skjedde. Før problemet inntraff fungerte alt helt fint, det var bare en dag jeg kom hjem fra skolen, skrudde på PCen, og jeg møter en Sony Vegas som ikke vil laste og pre-viewe videoen min :/

Lenke til kommentar

Bruker du ulovelig versjon? Der har du problemet.

Hmhmhm... ja, det er en "piratkopi", fordi jeg trenger det til noe skoleprosjekt greier. Det som er rart, er at jeg installerte det på laptopen min også, og der funker det. Det fungerte før også. Har re-installert og til og med re-installert til en SSD disk. Jeg har ikke mye penger for tiden, så jeg kan ikke kjøpe Sony Vegas. :/ Jeg laster bare ned for å sjekke om disse tingene er noe jeg kunne tenkt meg å bruke penger på.

Har du prøvd med klipp som har andre filformater?

Hmmm, en venn av meg rekorda et PS3 clip for meg med en Hauppauge HD-PVR, hvilket filformat er det? Er det en måte jeg kan sjekke det på? Og vil det fungere om jeg "bare bytter" filformatet? :p Hvordan i så fall? :hmm:

Du kan ikke "bytte" filformat. Det kan da ikke være så vanskelig å finne noen filmklipp på nettet i forskjellige formater?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...