Gå til innhold

Kor mykje skal eg by på denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehee siden du er far så spørr jeg deg..

Åssen hadde du reagert om sønnen din kom og sa til deg at han skal bestille PC til 10 000 kroner og skal bygge selv, og at han har peiling fordi han har sett på videoer og lest masse.. Hadde du reagert som faren min og spurt om jeg var gal og at det aldri skjer? Hehe.

Lenke til kommentar

Så lenge han har spart opp peng selv så er det greitt,men når far har kjøpt 2 xbox 360, ps3, 3ds, nds, psp, wii, ps2, xbox, gamecube. Så synnes eg han har nok å velge:) det er ikkje bare han som spiller.

Derfor blir det ein billig pc no i første omgang da eg må betale den også. Så kan han bygge seg ein sjølv når han blir komfimert,

• Liker 1
Lenke til kommentar

5770 er IKKE et skjermkort å gå for. Skal sønnen din spille BF3 så kommer han til å vente mer enn å spille er jeg redd.

Kjøpte Eyefinity (3x 24" skjermer) med 5770 for et år siden kun for å få skjermene billig. Prøvde skjermkortet. Ikke bra, ikke bra :nei:

Endret av bajamsen
Lenke til kommentar

5770 skal fint klare å kjøre bf3. Jeg spilte det på 5870 @ full hd på low/mid for å ikke få fps drops under 60, og da skal man fint klare det på 5770 hvis man skrur ned oppløsning og effekter.

Gutten er 12 og FÅR en pc, hvis han ikke er fornøyd med å kunne spille bf3 på det, så anbefaler jeg å be han spare selv :p

Endret av Taake89
Lenke til kommentar

Vi tar ikke påskeferie!

Kjøp og salg bryter med rettningslinjene + nettikette.

Spørsmål angående kjøp gjør det derimot ikke eller spørsmål angående verdi av pc til salgs.

-Veileder off!

Min personlige mening er at du kan godt kjøpe den pcen til 3000kr balder (den første du spesifiserte) , du må nok legge inn noen kroner for å oppgradere minnet men det koster jo ikke allverden om du er kjapp nå (prisene kommer nok til å gå opp igjen tror jeg). Senere kan den sikkert oppgraderes med et bedre skjermkort.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Var for sein der, men denne til 4000? Bedre valg enn den til 3000?

AMD Phenom II X6 1100T Black Edition CPUm/Akasa kjøler

8GB 1600Mhz DDR3 Corsair XMS3 Dominator minne

XFX Radeon HD6950 med 1GB GDDR5

Gigabyte GA-870A hovedkort

1TB WD Harddisk

Sony DVD +-RW

650W Corsair Power

Midi Tower

Windows 7 Home Premium Norsk

Lenke til kommentar

Den pcn du ser på vil vare deg muligens eit år om du her heldig, hadde eit 5750, som var overclocka(flasha om du vil) saman med ein x4 980 4giga ram, klarte bf3 på low med 40 fps, med eit slikt oppsett klara han kanskje medium med 30-40 fps.

Far min prøvde på det same med meg når eg var 10-12 år, frykeltig frustreandes tennåring, der alle kompisane hadde berbare maskiner som drog betre..... Kjøp ny pc! Mange gode valg her :)

Tingen med gamle maskiner som skal bli brukt til spel, komponentane er kanskje vert 4000 kr, men funksjonaliteten og levetida er verdt, i dette tilfelle, -4000....

Lenke til kommentar

No skjønner eg ikkje nok. Skjermkort 6950 og amd phenom med 6 kjerner. Bør vel massevis godt nok? Eller har eg missforstått?

Pris 4000

Tenkte på den første pcn du snakka om.

Er ikkje sikker på om 6950 tar bf3 på fullt, og du vil få ein liten flaskehals med x6 1100T, i forhold til x4.

No kjøra eg eit overclocka GTX 560Ti 1GB, og ein x4 980, og tar bf3 på high med 40-50 fps, så med 6950 og 1100T så får du vell rundt det same.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...