fotopoulsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Grågås Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Helt greit dette, ,men jeg likte ikke at du kuttet den bakerste gåsen ... Blir nok en 3 er denne gangen .. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Helt greit dette, ,men jeg likte ikke at du kuttet den bakerste gåsen ... Blir nok en 3 er denne gangen .. Sant nokk, koposisjonen kunne vert bedre. Men de var på veg bort fra meg, så her gikk det litt for fort. Takk for kommentar. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Den ene er jo helt super, tror kanskje jeg ville prøvt å fjerne den til høyre Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Den ene er jo helt super, tror kanskje jeg ville prøvt å fjerne den til høyre Det er nok riktig. Kanskje jeg skulle klippe bilde så det meste av den forsvant, har du forslag? Skal jeg ha den helt bort må det kloning til. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Her har du god plass, så crop den skarpe og lag det beste ut av resten . Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 Her har du god plass, så crop den skarpe og lag det beste ut av resten . Takk for kommentar. Ikke lett å få kommentarer for tiden. Folk gir karakter, men ingen kommentar? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg