Gå til innhold

Kamptråd - QPR-Arsenal

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Med Ramsey på venstre ødelegger det mye for Gibbs også. Er ikke mange angrep på venstre kant idag. Arsenal mister utrolig mye uforutsigbarhet i angrep ved å ha kun en kant å spille på. I tillegg trekker Ramsey for mye mot midten, der det blir for trangt. Vi trenger virkelig ikke Ramsey og Arteta og Rosicky i samme kamp. De burde ha et rotasjonsystem for hvile. Ox og Gervinho er evigheter bedre. Det er en skam om Arsene fortsetter med Ramsey. Vi skal ha 3 poeng i denne kampen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi trenger faktisk å vinne denne kampen. Ellers er vi avhengige av å slå Chelsea senere.

Tror vi har en grei sjanse i dag, regner med at Wenger får fart i bena dems i pausen nå. Ramsey på kant er forøvrig totalt dødfødt. Skjønner ikke hva Wenger driver med...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Men hva faen! Hvor ble det av Arsenal kampen? Lyse skal jo vise alle kampene!

Der ja :)

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

FYFAEN så latterlig sumo er, herregud, faen meg problemer hver jævla kamp dag!!!11

Alle som opplever problemet burde melde i fra om dette. Da får du sikkert noen form for rabatt også. Sumo har vært en knall tjeneste så lenge jeg har brukt den. Selv om det sikkert er noen allerede som har gitt beskjed om dette på facebook.

http://www.facebook.com/tv2sumo

EDIT;

TV 2 Sumo Beklager, problemer med satelittsignalet fra England. Skal være tilbake nå!
Endret av Emils.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Van Persie da! Kunne blitt Sunderland og Arsenal scoring der!

Hehe, mente selvfølgelig Sunderland.

Endret av Slettet-PJ426FqLv6
Lenke til kommentar

Å Wenger har ikke bytta Ramsey, fyfaen så skuffende!

Er ikke skuffende. Det er forutsigbart når man kjenner Wenger bittelitt. Han kommer til å bytte ut Rosicky før han bytter ut Ramsey.

Jeg vet, men det er fortsatt skuffende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...