HulkHaugen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skal snart til å bygge ny HTPC, og denne gangen vil jeg ha blåtann fremfor vanlig trådløst. Har pekt meg ut Samsung AA-SK2NWBB/SE bluetooth keyboard, flott design (men svensk ö og ä ) Må også ha en tilhørende mus og en BT dongle. Men det er vel noe teknologi inne i bildet her som begrenser/muliggjør flere enheter pr blåtann enhet? Har minimalt med blåtann erfaring, lol. Men en ting som irriterer meg så grenseløst er at ALLE muser en sånne stygge knøttsmå beregnet for spandex laptop bærevesker. Har god plass i stuen min Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Det jeg leter etter heter vel noe sånt som Bluetooth 2.1 EVR, og gjør at enheten kan dele en dongle med en annen enhet. Vet ikke om tastaturet har det da. Har også kikket på en Targus Bluetooth Comfort Laser Mouse, den har et passende design og god størrelse. Leser at brukere erfarer at den mister kontakten med blåtann dongle stadig vekk, og det er jo ikke så bra...hmm. Kanskje jeg skal satse på vanlig mus og bt tastatur? Noen som har noen kommentarer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå