RichardKnutsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei Jeg har kjøpt meg GTX 680 og lurer på hva jeg kan få for mitt Radeon 5970 kort? Ett sted mellom 1500-1800? Hadde vært fint å fått noen innspill på dette. Samtidig sliter jeg med å logge meg inn på HW sin bruktmarked... Richard Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Heisann Du kan jo prøve deg på 2500kr og så gå ned over hver 14dag til en minste pris du absolutt vil ha for kortet. Lenke til kommentar
RichardKnutsen Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Hei! Og takk for svar! Så inne på finn.no at det var en som hadde lagt ut ett til 1900,- syns bare det er greit å få noen kroner tilbake, ingen store forhåpninger på høy pris akkurat. Enda dette kortet yter på nivå med GTX 580 i noen tester og enkelte spill som drar nytte av Xfire og som ikke trenger mere enn 1GB. Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 På finn.no så ligger mye til overpriset deluxe. Så at du legger kortet ditt på 2500kr med en veldig god salgsannonse så har jeg stor tro på at du får rundt om 2000kr for det eller mer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå