Gå til innhold

Utendørshøyttalere til Sonos AMP

Anbefalte innlegg

Har planer om å kjøpe inn en Sonos Connect:Amp til å drive et par utendørshøyttalere. Her er det som står om forsterkeren:

Klasse D, nominell effekt 110 W RMS (2x55 W kontinuerlig gjennomsnittseffekt i 8 ohm, THD+N<0,02 %) med begge kanaler aktive, 22 Hz-20 kHz-AES17-målebåndbredde.
Ser at de har mange fine utendørshøyttalere på HiFi klubben, men veldig usikker på hva som vil spille bra sammen med Sonos forsterkeren. Er ikke på noe spesielt budsjett, vil bare ha det beste Sonos kan gi :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sjekk med Hifihuset i Asker. De har noen utendørshøyttalere som spiller i ringer rundt WM4 fra B&W. WM4 begynner å bli litt gamle.

Sjekket hjemmesidene til Hifihuset, men fant ikke nevnte høyttalere der nå. Hørte de da jeg var innom der for en liten stund siden. Svært dynamiske og artige! Ble drevet av en liten Yamaha-reciever, så en Sonos-amp vil drive de helt fint.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for tilbakemelding, slike ting kan ikke jeg så setter veldig pris på det :) Kan ta å sende en mail til de å høre. Du husker ikke hva de het, eller i det minste hvilken produsent det er snakk om?

Det glemte jeg. Det er Monitor Audio som har laget de. Hifihuset har bare utendørshøyttalere fra Monitor Audio såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...