Gå til innhold

Contour eller GoPro?

6 stemmer

1. 1. Er påsketilbudet fra Elkjøp på Contour til 1699,- bedre enn GoPro til 2990,-

• Contour
      1
    • GoPro
      5

Anbefalte innlegg

Kan du hjelpe meg å velge et kamera som skal monteres på toppen av motorsykkelhjelm for filming av kjøring på asfalt.

Hvilket gir mest for pengene?

I forbindelse med Påsken 2012 er Elkjøp ute med tilbudsavis, MEN er produktet bra nok til den prisen?

Hva ville du valgt?

1. http://www.elkjop.no...gps-videokamera

2. http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=651971

Endret av flageborg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv om GoPro er dyrere, har det bedre bildekvalitet.

FriFlyt har en test av dette i det nyeste magasinet, vet ikke om den finnes på nett.

Ellers så har det nettopp kommet ut et nytt et fra GoPro, HD Hero 2 :) Så hvis du legger i litt mer penger får du noe bedre ;)

Lenke til kommentar

Så hvis du legger i litt mer penger får du noe bedre ;)

Takk for tilbakemelding :)

Ser ut som det må kjøpes et eget hjelmfeste til Contour, og microSD minnekort, og da blir det betydelig dyrere enn GoPro Hero 2 Motorsports Edition som ser ut til å benytte vanlig SD 32GB, samme minnekort som jeg allerede har flere av til det vanlige fotoutstyret...

Endret av flageborg
Lenke til kommentar

Så hvis du legger i litt mer penger får du noe bedre ;)

Takk for tilbakemelding :)

Ser ut som det må kjøpes et eget hjelmfeste til Contour, og microSD minnekort, og da blir det betydelig dyrere enn GoPro Hero 2 Motorsports Edition som ser ut til å benytte vanlig SD 32GB, samme minnekort som jeg allerede har flere av til det vanlige fotoutstyret...

Ah, ja :/

Selv har jeg GoPro HD Hero, og bruker et 32GB minnekort ;)

Lenke til kommentar

GoPro har bedre bilde enn Contour, som vises i flere tester. NRK hadde ein slik test i sammenheng med snowboard VM, der man såg en tydelig forskjell. I tillegg til at du har minnekort som kan brukes til GoPro, og at du får med mye stuff i motorsport edition, så hadde jeg uten tvil kjøpt GoPro. Kjøpte selv GoPro HD Hero 2 i vinter, brukt det mye på ski, er veldig fornøyd! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...