RTH666 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Er det på noen måte mulig å videresende sms fra en telefon til en annen? Jeg har jobbtelefon (HTC sensation) og privattelefon (Galaxy S2) og når jeg er på ferie så kobler jeg telefonen over til kontoret men jeg må likevel ha med meg jobbtelefonen i tilfelle det kommer meldinger og da klarer jeg ikke å la være å sjekke mailen :-( Lenke til kommentar
jic Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Om du har netcom, sjekk ut tjeneste smspluss. Du kan videre sende sms til mail eller norsk sim nummer. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 En annen løsning er å videresende til mailen din. Feks. SMS Backup + burde klare den jobben Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Om du har netcom, sjekk ut tjeneste smspluss. Du kan videre sende sms til mail eller norsk sim nummer. Har desverre Telelur på jobbtelefonen og er helt låst der siden jeg ikke kan endre det selv En annen løsning er å videresende til mailen din. Feks. SMS Backup + burde klare den jobben Vil prøve å la være å sjekke mailen min i ferien :-) Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Prøvd å taste inn "auto forward sms" i Google Play? -KJ Endret 31. mars 2012 av jevel 1 Lenke til kommentar
RTH666 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Fant en dgAway som virker som funker bra. Ett steg nærmere total frihet i ferien :-) Takk Jevel. Googlet bare en gang men tenkte ikke på å søke i Play Endret 31. mars 2012 av RTH666 Lenke til kommentar
jevel Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Ikke noe problem. Flott at du fant noe som fungerte. -KJ Endret 31. mars 2012 av jevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå