mhsalangli Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 service tag: 9FF03M1 har reddet en laptop fra å bli kastet, har hatt den oppe for å sjekke for åpenbare feil. Det er sølt noe i den men det er størknet. Jeg kommer inn i bios på den, den viser rett minnemengde, disken snurrer, vifta snurrer, batteriet er det ingenting feil med. men når jeg skrur den på å la den boote så starter denne "alarmen": dut dut dut dut i en evig loop. Ble ikke noe klokere av det jeg fant på google. Har heller ingen feilsøkingsverktøy på minnepenn. Håper denne tutingen kan forklares Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 tilleggsinfo: har nå fått installert win 7 på den, men den vil bare starte opp hvis jeg går inn i boot menu og velger harddisken hver gang jeg må restarte. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 7. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2012 setter denne som løst, selv om ingen løsning er funnet. pcen blir gitt bort som dele pc og tråden kan slettes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå