Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Vurderer å selge Pc'en min på Finn litt over kjøpspris for å få nok penger til å oppgradere. Liste over deler. Alt annet enn skjermkortene er kjøpt i starten av desember og skjermkortene midt i januar. Kan kanskje selge med en Corsair Force 3 120gb SSD sammen med Windows 7 om det øker verdien ved å skrive "starter opp på 20 sekunder". Så, hvor mye tror dere jeg kan få for den? Edit: Fikset handleliste Endret 31. mars 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 får ikke opp noe liste jeg, nesten alle må forsøke to ganger med de listene til komplett.no, synes de burde fikse det altså Lenke til kommentar
phlake Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Må nok ha specs da. Du får nok solgt den til litt UNDER kjøpspris i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hadde visst kopiert noe etter linken til handlelisten http://www.komplett....72-1C028F421389 Endret 31. mars 2012 av Slettet-jDflNq Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 6-7K er vel en god pris, legg inn litt om at den har SLi og at du har en god CPU kjøler og sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tenkte å selge til idiotene på Finn jeg da Har sett Pc'er mye mere overpriset enn det jeg vil selge for. Vet ikke om de selger da, men å kjøpe inn litt lys kan jo funke? Lenke til kommentar
Wiztard Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Med win7 og SSD går det sikkert fint mellom 10 og 11 tusen, hvis du ikke trenger pengene med en gang.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Ikke noe stress her nei, noe annet enn det olestokk nevnte jeg burde skrive i en annonse? Selvfølgelig skal det komme med bilder av innsiden. Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Tenkte å selge til idiotene på Finn jeg da Har sett Pc'er mye mere overpriset enn det jeg vil selge for. Vet ikke om de selger da, men å kjøpe inn litt lys kan jo funke? Så du er her for å be om hjelp til å være en drittsekk. Lenke til kommentar
Tryharder Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Man er ikke drittsekk bare fordi man følger "finn.no" trenden Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Hvis «trenden» er å prøve å lure folk som ikke har tilstrekkelig peiling («idioter») til å betale overpris for det man selger, så er svaret «jo». Det gjør deg til en drittsekk. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå