::TeknoFoben:: Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hei Har en leieboer i portnerboligen. De har tenkt å gi sønnen dems ett dverghamster. Da er spørmålet om dverghamsteret kommer til å tiltrekke dyr(rooter), lukt og tisse? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Rens buret en gang i uka, og du slipper lukt. Dverghamstere lukter relativt lite. De bråker om nattan da, husker at den vi hadde løp og løp i hjulet sitt hele nattan lang... Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 btw... hamsterhjul er best hvis de er av metall... de skrangler ikke så mye, bare legg en knøttliten dråpe vaselin der hjulet har kontakt med "foten". 1 Lenke til kommentar
::TeknoFoben:: Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Men er det noe problem for oss siden vi er eier av portnerboligen. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Det er ikke noe problem for dere. Jeg blir dog veldig irritert over foreldre som gir småungene sine burdyr. Endret 31. mars 2012 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Sofienorge Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 nei. Har aldri hørt noe om det. Tror ikke det skal være noe problem med rotter. Lenke til kommentar
Celestica Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Har en dverghamster, lukter ingenting.. Hun går bare i hjørnedoen sin som jeg renser hver dag + buret en gang i uka. Forstår ikke hva barn skal med dyr som sover hele dagen og må håndteres veldig forsiktig. Ser ikke hvorfor en hamster skulle titrekke seg rotter..? Tror heller en rotte ville gått til kjøkkenet enn til dverghamsteren. Det heter forresten en dverghamster og dverghamsteren. Endret 1. april 2012 av Nochan Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Hei Har hatt både dansemus og dverhamster. Dei to dansemusene lukta og bråka noko vanvittig, så dei avliva eg. Så kjøpte eg meg eit dverghamster i staden. Fullstendig luktlaust! Dverghamster er veldig praktiske dyr, for dei lagar ikkje lyd (anna enn romstering om natta) og er veldig hygieniske og reinslege. Dei er også ganske "treige", så det er ikkje noko problem å sleppe dei lause i stova. Dverghamsteren Bolla: Endret 1. april 2012 av Kjell Arne Steinsvik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå