KTL_InnleggNO Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Denne måneden kan vi presentere alt fra rugby til godteri-spisende frosker. Les hele saken Lenke til kommentar
Yngve05 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Noen andre enn meg som fikk lyst til å spille Flåklypa GP når de så Pipe World bildet? Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvorfor har dere sluttet med "ukens nettutgivelser?" For mye jobb? Veldig synd i er det i hvert fall. 1 Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Hmm, nå har jeg brukt MarketEnabler til å fake både USA, Norge og Sverige, likevel sier Market Play Store at appen ikke er tilgjengelig i landet mitt :/ Noen som vet hvorfor? Edit: Fixet det Endret 31. mars 2012 av Habarug Lenke til kommentar
TST Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvorfor har dere sluttet med "ukens nettutgivelser?" For mye jobb? Veldig synd i er det i hvert fall. Joachim har vært sykemeldt i noen uker, og det har foreløpig ikke vært mulig for noen andre å ta over stafettpinnen. Beklager dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vil også anbefale Temple Run, som jeg tror kom ut til Android denne uken. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvorfor har dere sluttet med "ukens nettutgivelser?" For mye jobb? Veldig synd i er det i hvert fall. Joachim har vært sykemeldt i noen uker, og det har foreløpig ikke vært mulig for noen andre å ta over stafettpinnen. Beklager dette. Da så! Fint at det ikke er permanent lagt ned. Lenke til kommentar
AleksT Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vil anbefale amiga klassikeren Ports Of Call 2 Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvorfor har dere sluttet med "ukens nettutgivelser?" For mye jobb? Veldig synd i er det i hvert fall.Joachim har vært sykemeldt i noen uker, og det har foreløpig ikke vært mulig for noen andre å ta over stafettpinnen. Beklager dette. good bedring Joachim! ukens nettutgivelser var noe og see frem til kver fredag og håper du blir frisk igjen snart =) Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Vil anbefale amiga klassikeren Ports Of Call +1 på denne! En klassiker jeg spilte mye på pc, og som jeg definitivt skal laste ned Lenke til kommentar
Husam Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvorfor har dere sluttet med "ukens nettutgivelser?" For mye jobb? Veldig synd i er det i hvert fall.Joachim har vært sykemeldt i noen uker, og det har foreløpig ikke vært mulig for noen andre å ta over stafettpinnen. Beklager dette. good bedring Joachim! ukens nettutgivelser var noe og see frem til kver fredag og håper du blir frisk igjen snart =) Enig, de artiklene er faktisk det viktigste gamer.no-trekkplasteret for min del. Får ønske god bedring jeg også! Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 oi oi, huska jeg forsøkte å spille Another World på Amigaen når jeg var så liten at jeg ikke visste hva cancel betydde engang... Skumle saker Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skjermbildet fra Pipe World ser vel mest ut som vanningsanlegget på en hasjfarm? 2 Lenke til kommentar
Batteripakke Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Heist: The Score er ikke gratis =3 Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Ser ut til at både Heist og Cut The Rope koster 6 kroner hver, feil i artikkelen? Lenke til kommentar
Werable Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vil anbefale amiga klassikeren Ports Of Call +1 på denne!En klassiker jeg spilte mye på pc, og som jeg definitivt skal laste ned Finnes dette på Android da? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Jeg fant det i helgen, men har til gode å laste det ned. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Eier dere ikke skam? Another World er Epic. Minst 9 av 10! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå