volvo240turbo Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 hei jeg har en game-pc som jeg kjøpte fra komplett ifjord. AMD phantom II X6 1055 processor 2.80 GHz 2x - HD radeon 6800 series med Crossfire windows 7 64- biters 4 GB RAM men klarer ikke og kjøre LA noire på "middels " grafikkinstillinger uten at det lagger noe så sykt mye. dette irriterer meg siden jeg kjøpte dataen for en god del penger og den var katagorisert som Gamer Extreme men klarer ikke og kjøre spill på någenlunde god grafikk. er det noe feil her eller er det bare Komplett.no som er noe dritt? Lenke til kommentar
claes Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Skjønner ikke hvorfor du kan si komplett er noe drit, de har bare satt sammen deler for deg, de har jo ikke laget komponentene, som forøvrig er gode nok. At dette spillet kjører dårlig for deg skyldes rett og slett at det er en crappy port fra et konsollspill, og hvis du googler litt ser du at det er flere som har problemer. Virker som det faktisk er cappet til 30fps og. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 skjønner at komplett ikke har skylden i at hardware er for dårlig, men har hatt pcn inne 4 ganger hos komplett og hver gang jeg får den tilbake er det enten noe knust eller feil på systemet... såh, komplett jahm.. :\ Lenke til kommentar
h_var Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg hadde også problemer med LA Noir, men løste det enkelt med å bytte fra DirectX 9 , som er default, til DirectX 11. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 mener du på options inne på spillet eller på pcn? Lenke til kommentar
h_var Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 Options, jeg var ganske heldig med at det var så lett å fikse. Hvis du er mindre heldig kan du prøve noen av tipsene på http://pcgamingwiki.com/wiki/L.A._Noire Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 1. april 2012 Forfatter Del Skrevet 1. april 2012 hvordan endrer du Dx ? finner det ikke ut, sorry for beeing a noob Lenke til kommentar
h_var Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Vel, bare i tilfelle det ikke var en aprilspøk. Du fikser det i launcheren, slik. Lenke til kommentar
volvo240turbo Skrevet 4. april 2012 Forfatter Del Skrevet 4. april 2012 tror det er noe galt med piratkopien elns, for jeg kan ikke velge hvordan DX jeg skal bruke :s wieeerd :s Lenke til kommentar
albions Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 tror det er noe galt med piratkopien elns, for jeg kan ikke velge hvordan DX jeg skal bruke :s wieeerd :s Tosk!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-DFhcx7Qx Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 tror det er noe galt med piratkopien elns Er jo ikke rart. Du har jo Piratkopi, ikke "ekte" spillet. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 Pffrt, piratkopien funket fint den. Og før noen flyr i taket av sinne. Uten demoer av spill, så piratkopierer man, er spillet bra. Så kjøper jeg. Er det ikke bra, så kjøper jeg ikke. LA Noire ble kjøpt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå