mobil34 Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Heisann, synes internett hopper veldig mye ut på produktene mine, har mac, ipad, apple tv. og når jeg prøver å streame på apple tven er det veeeeeldig ofte at de ikke finner hverandre.. har dette noe med routeren min å gjøre? burde jeg har apple airport router??? takkker for svar(trenger ingen apple produkter suger blabla...) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Hvilken router har du nå? Det er ikke slik at en må ha Apple sine løsninger for å få stabilitet :-) Lenke til kommentar
mobil34 Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Hvilken router har du nå? Det er ikke slik at en må ha Apple sine løsninger for å få stabilitet :-) har en zyxel router legger ved bilde den til venstre en kontakten dårlig på, men det skrur seg ikke av.. her er bilde av de her er bilde Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. april 2012 Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Modemet du har pleier å være stabilt og godt. Jeg ville ha byttet ut routeren med en god og stabil router. En Asus RT-N56U er stabil og rask router til 777.-. http://prisguide.tek...-rt-n56u-146160 Pass på at du slår av modemet noen minutter før du kobler til den nye routeren. Det har med leasing av IP mot den gamle routeren å gjøre. Endret 1. april 2012 av Jan Skrotnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå