Gå til innhold

BK: Måsefest

si

Anbefalte innlegg

Første gang eg prøver meg på ein montasje her... blir det for rotete? Skulle eg valgt ut færre bilete, og i såfall kva for nokre? No var jo heile situasjonen ganske rotete, så eg syns på ein måte det funka.

Legg ved ein montasje over menyen på måsefesten og. Likar fargen på makrellen :)

post-135133-0-60078400-1333150211_thumb.jpg

post-135133-0-87167300-1333150269_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig sansen for måke bildene dine, og synes du har gjort en god jobb her! :)

Men jeg synes den sorte bakgrunnen og den tykke hvite rammen ødelegger litt og tar for mye oppmerksomhet.

Personlig ville jeg hatt en hvit bakgrunn med en tynn tynn sort ramme rundt hvert bilde.

Lenke til kommentar

Jeg har veldig sansen for måke bildene dine, og synes du har gjort en god jobb her! :)

Men jeg synes den sorte bakgrunnen og den tykke hvite rammen ødelegger litt og tar for mye oppmerksomhet.

Personlig ville jeg hatt en hvit bakgrunn med en tynn tynn sort ramme rundt hvert bilde.

Takk for svar! Trur du har eit godt poeng med rammene. Har eigentleg sjeldan sansen for rammer i det heile tatt, men dette er jo ein montasje. Men ei lysare, tynnare form er nok finare. Trur eg brukte ein ferdig mal frå moderskeppet.se her, Må prøve meg på å lage rammer sjølv. Men det blir etter påsken!

Lenke til kommentar

Takk for svar! Trur du har eit godt poeng med rammene. Har eigentleg sjeldan sansen for rammer i det heile tatt, men dette er jo ein montasje. Men ei lysare, tynnare form er nok finare. Trur eg brukte ein ferdig mal frå moderskeppet.se her, Må prøve meg på å lage rammer sjølv. Men det blir etter påsken!

1. Åpne Photoshop

2. Resize bildet til riktig størrelse samt beskjæring.

3. Trykk "ctrl" + "a"

4. Velg "edtit/stroke..."

5. Velg rarge, plassering og tykkelse på rammen og klikk "ok"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...