IkkeSåPro Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Jeg lurer litt ang overclocking av forskjellige komponenter, å lurer litt på hvor høyt dere har Oc'a forskjellige komponenter som jeg har i min pc! Spec's Skjermkort: XFX Radeon HD 6950 2GB GDDR5 Prosessor: AMD FX-8120 8-Core Processor (Orginal vifte, kanskje ikke så kurrant, men duger vell til LITT Oc Ram: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 Hovedkort: Gigabyte GA-990FXA-UD3, Socket-AM3+ Å alt er kasta sammen i et HAF 922 kabinett, så er relativt god kjøling på hovedkort, prøvd å clocke litt, men har som regel blitt ustabilt! vil gjerne ha noen tips på multiplayer å frequenzies! :3 Eller annen generelt info, jeg er ikke så god på detta, men forstår det meste Lenke til kommentar
BoarderXtrem Skrevet 17. april 2012 Del Skrevet 17. april 2012 (endret) Hei. Du kan jo ta en titt her. http://www.overclock...ng-benchmarking Google skjermkortet så kommer det nok opp noe OC settings. Ikke glem god kjøling.. OC på eget ansvar Endret 17. april 2012 av boarderxtrem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå