Unnamed_F Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei Jeg ønsker hjelp til å sette sammen en så billig HTPC som mulig. Det eneste jeg ønsker med den er at den ikke skal bråke mer enn en xbox 360 og ha en BD spiller. Noen som har gode tips?? Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Hei Jeg ønsker hjelp til å sette sammen en så billig HTPC som mulig. Det eneste jeg ønsker med den er at den ikke skal bråke mer enn en xbox 360 og ha en BD spiller. Noen som har gode tips?? Hei, Ønsker du noe "ferdig" ser jo denne fin ut http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=606451 Bare å legge til ram samt hdd å du er i gang. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Zotac boxene er helt klart gode, du har også zotac ad05 som er amd basert med bedre apu enn atom, dog ble den annonsert på cebit ganske nylig og vet ikke om den har kommet seg til norske nettbutikker enda. Den har og bluray Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Takk. Den så jo top ut, regner med det går fint å sette en usb-dvbT mottaker i den også. Takk. Den så jo top ut, regner med det går fint å sette en usb-dvbT mottaker i den også. Lenke til kommentar
qtek Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene. Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 6. april 2012 Forfatter Del Skrevet 6. april 2012 Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene. Så du mener denne vil slite med å vise vanlig tv-signal? Lenke til kommentar
qtek Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Jeg ville ikke gått for Atom/ION basert HTPC nå, spesielt ikke hvis du skal se på tv. Hadde det før og det var hakking og ustabilitet som var det vanlige. Byttet til Intel Core i3 basert maskin for noen måneder siden og har ikke hatt problemer etter det. Du kan også gjøre som henrikrox sier og se etter noe AMD basert de har også mye kraftigere GPU enn Atom løsningene. Så du mener denne vil slite med å vise vanlig tv-signal? Faren er der, jeg hadde problemer med HD kanaler spesielt men SD kanalene var ikke perfekte de heller. Etter byttet til Core i3-2120T prosessor med tilhørende hovedkort var alle problemene borte. Du kan se mer om det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1407373 Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Var inne å så på linken din, hva kom dette systemet på i kroner og ører? Lenke til kommentar
qtek Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 (endret) Var inne å så på linken din, hva kom dette systemet på i kroner og ører? Se bildene under, dette er nøyaktig det det jeg har. Kjøpt fra Netshop og fra England, men det var før Komplett.no begynte å selge de kabinettene. Totalt: 5577,- Hvis du går for dette kabinettet så vil jeg anbefale deg å investere i en Logitech Harmony Universal fjernkontroll i tillegg. Endret 12. april 2012 av qtek Lenke til kommentar
Unnamed_F Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Takk for gode tips. Skal se hva jeg endelig ender opp med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå