mongojarle Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Vanskelig å lage noen god tittel, men håper mange leser beskrivelsen. Jeg leter etter et program/script/whatever, som kan se gjennom film- og tv-samlingen min, hente info fra et eller flere nettsteder (for å hente skuespillerinfo, covers, plot, ratings) slik som XBMC gjør. Det samme scriptet/programmet skal da kunne sette sammen en nettside som jeg kan publisere som reflekterer min samling. Der kan folk trykke på f.eks en film for å lese plot, se rating osv. Fint hvis programmet også kan koble seg til webserveren via FTP, for å oppdatere siden når biblioteket endrer seg (legger til nye filmer). Finnes dette? Kan selvfølgelig bare ha en innstallasjon av xbmc, som jevnlig scanner for nytt media, og som har XWMM eller et annet add-on for å lage en nettside. MEn jeg ser først og fremst etter en standalone app eller script. Noen som har noen ideer eller innspill? edit: nedlastning og styring fra denne siden skal ikke være mulig, eller mulig, men helst kunne skrus av. AWX til xbmc er jo en slags remote fjernkontroll, der man kan starte, stoppe og stille volum og slikt... Det skal det ikke være. Endret 30. mars 2012 av jale Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå