Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Glemme, eller handle?

Anbefalte innlegg

Jeg har nå over lengre tid likt en jente på samme alder som meg (15). Hun går i b- mens jeg går i c-klassen. Klassene gjør aldri noe sammen, så ser henne ikke så altfor ofte. Det har aldri vært noe option å handle utifra det. Hun er populær jente, med et selvfølgelig nydelig utseende, mens jeg spiller i ganske mange divisjoner under henne. Den eneste gangen jeg ser henne er når jeg har fransk, siden hun, som meg, tar fransk. For en uke siden skulle vi ha et større prosjekt i fransken og vi kom jo da på gruppe sammen. Vi var fire elever på gruppa.

Vi valgte da og dra hjem til henne, for å jobbe i et par timer. Vi fire kom til henne i tre tida midt på dagen, og jeg var ikke hjemme igjen før halv elleve om kvelden. I løpet av denne tiden ble det mye tull. Vi hadde vel aldri snakket sammen! Men vi fant tonen fort. Vi snakket mye, og ledde mye. Det ble også en del flørting, tror jeg? Jeg duppet vel også av ved siden av henne, før jeg også våknet opp ved siden av henne litt senere. Det virket som hun følte seg komferttabel i mitt nærvær. Hun snakket også om hvor mye hun gledet seg til dagen derpå, og at vi på gruppa måtte møtes da også, fordi det var så koselig.

Så kommer dagen derpå, og jeg gleder meg til å møte henne, men det ser ut til at hun har glemt meg helt, og hun sier ikke et ord når jeg går forbi henne. Hva burde jeg gjøre? Hvordan skal jeg tolke dette?

Jeg kjenner henne ikke så godt, så det kan godt henne hun føler at jeg stalker henne, hvis jeg kontakter henne. Bør jeg glemme henne, satse på noen på mitt nivå, eller bør jeg gå for det. Hvordan bør jeg i så tilfelle gå frem?

På forhånd takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...