Odd Olav Aamodt Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 S M I L E Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Det må jeg si, dette ble riktiv flott! og så med en blits. Det eneste som undrer meg er at du har valgt å høyrestille ansiktet i motivet? Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 31. mars 2012 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg vil si meg helt enig i fotopaulsen sin betraktning, men jeg opplever komposisjonen som spennende. Liker også hvordan jenta plasserer blikket. mvh Birger Lenke til kommentar
Odd Olav Aamodt Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Det må jeg si, dette ble riktiv flott! og så med en blits. Det eneste som undrer meg er at du har valgt å høyrestille ansiktet i motivet? Takk for kommentar Lenke til kommentar
Odd Olav Aamodt Skrevet 31. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg vil si meg helt enig i fotopaulsen sin betraktning, men jeg opplever komposisjonen som spennende.Liker også hvordan jenta plasserer blikket.mvhBirger Takk for kommentar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg