MrBrightside Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hei, Jeg har titter rundt etter et trådløst headset en stund og kom over på http://beatsbydre.com/products/Products.aspx?pid=B6495&cat=1 at Monster faktisk har Beats i wireless-versjon. Er det noen som har testet dette headsettet? Har googlet litt rundt, men finner marginalt med tester om wireless, kun versjoner med kabel. Og en ting til: vet noen om wireless kun kommer i sort? Takker! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Selvfølgelig finner du ingen tester da headsettet ikke har blitt lansert ennå, datoen er 25 juni. Ang fargevalgene, vet jeg ikke. Endret 30. mars 2012 av Blåbær Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Blir vel å forvente at trådløs-versjonen kommer ut i de samme fargene som versjonen med kabel. Tar kanskje noen uker, så er den nok ute i både hvit, rød, gul, osv. Endret 30. mars 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
MrBrightside Skrevet 30. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2012 Aha! En liten facepalm til meg selv og en stor takk til dere to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå