Gå til innhold

BK: Comeback med baby

si

Anbefalte innlegg

Har ikkje posta her på eviglenge, så det spørs om det er nokon som hugsar meg her... men here goes: To bilete av dotter mi, eit frå ho var 3 dagar gammal og eit frå ho var ca 10-11 mnd trur eg.

Edit: Gløymte å finne på overskrift!?! Kan eg fikse på det? Og kan eg fortsatt skulde på ammetåka når ungen er 1,5 år? Edit2: OK, fiksa det... og minska bildene litt. Herrejemini for eit rot.

post-135133-0-07444400-1333135870_thumb.jpg

post-135133-0-37810300-1333135878_thumb.jpg

Endret av si
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen tilbake. Kan skjønne hvorfor du har vært opptatt de siste årene ;)

Litt uvanlig vinkel du har tatt det første på; mistenker at det ikke blir besteforeldrenes favoritt. Men jeg liker det. Hun er kanksje litt lys på stumpen?

Flott lys i nummer 2. Armen er kanskje litt før høyt oppe; kunne tenkt meg å se haka. Bildet i bakgrunnen forstyrrer litt, men det børe være lett å klone bort; hvis du sysler med slikt.

Lenke til kommentar

Velkommen tilbake. Kan skjønne hvorfor du har vært opptatt de siste årene ;)

Litt uvanlig vinkel du har tatt det første på; mistenker at det ikke blir besteforeldrenes favoritt. Men jeg liker det. Hun er kanksje litt lys på stumpen?

Flott lys i nummer 2. Armen er kanskje litt før høyt oppe; kunne tenkt meg å se haka. Bildet i bakgrunnen forstyrrer litt, men det børe være lett å klone bort; hvis du sysler med slikt.

Takk for kommentar, og så kjekt å bli huska :) Travelt for tida ja, det blir mest snap shots... men må prøve å halde litt ved like denne hobbyen her.

Trur nok det er litt utbrent på stumpen og øyret, men har så håplaust lys skjerm at eg som regel blir lurt. Og spesiell vinkel ja, men babyportrett er jammen vanskeleg å få spesielle (for andre enn dei som eig babyen...)

Skal ta å klone vekk bildet, det burde jo være ein smal sak. Har ingen god blitz, men vindu funkar uansett fint synest eg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...