Dr. Brodsky Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 (endret) Skulle gjerne har fått roottilgang på min Huawei Honor, men finner temmelig lite info om dette på nettet. Har aldri hatt problemer med dette på andre telefoner, men nå sitter jeg fast. Noen som kan hjelpe? En type "one click root-app" hadde vært supert, men jeg skal komme meg gjennom mer tungvinte metoder også, om det er nødvendig. Jeg har forresten Mac. Takker for svar... Endret 30. mars 2012 av Må jeg? Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 2. april 2012 Del Skrevet 2. april 2012 Har du sett denne? Har ikke sett så mye annet der ute... Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. april 2012 Forfatter Del Skrevet 2. april 2012 Takker for svar. Ser lovende ut, men jeg får ikke lastet ned filene jeg trenger da de var lastet opp til Megaupload, som ikke finnes lenger. Lenke til kommentar
MrMastodon Skrevet 5. april 2012 Del Skrevet 5. april 2012 Men det er TO linker, og kun den ene går til megaupload, den andre til mediafire, som ikke er tatt ned :-) Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 7. april 2012 Forfatter Del Skrevet 7. april 2012 Ja, jeg så det, men fikk det ikke til å fungere uansett. Jeg kommer til punktet hvor jeg skal legge inn ny recovery (rosa skjerm), men min Mac registrerer ikke at jeg kobler til telefonen, og damen sin PC spør etter en eller annen driver jeg ikke finner. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Har du prøvd unlockroot.com? Men du kan prøve å mounte sdkortet manuelt (ta det ut av telefonen og inn i pc). Ellers så kan du se her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1386596 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå